Even (opnieuw) voorstellen: Colonquixote

LOLZ!! LMAO! ROFL! (ouderwets, ik weet het, maar het assortiment smiley's hier is erg beperkt :) ).

Maar goed, je wijze lessen zijn zoals steeds ter harte genomen en ik verheug met op een uitgebreide discussie over dit onderwerp in de toekomst. Even 'herkaderen' met wat notities vooraf:

- gynocentrisme: vrouwen hebben altijd absoluut totaal centraal gestaan in mijn belangstelling. Niet verwarren met 'gynocratie'.

- Muze: daar zijn er negen van, elk met een eigen unieke kwaliteit als inspiratiebron; een beeld dat me erg aanspreekt. Polyhymnia voor welsprekendheid bijvoorbeeld.

- 'loeicommerciële dag'. Ehhh, ik ben nog van vóór die tijd. En de commercie heeft niet de oudste rechten. Dit jaar is het op de kop af 1750 jaar geleden dat Sint Valentijn de basis legde voor deze dag. Het kostte hem wel de kop helaas.

- als je 'op het verkeerde been zetten' leest als "mindfuck" dan ja, misschien wel een goed idee.

- en als dat leidt tot 'minder respecteren' en 'grenzeloos en egoistisch gedrag' is dat een mooie aanleiding om haar weer eens over de knie te nemen. Iedereen blij en tevreden.
Noodzakelijke voorwaarde voor een dergelijke receptuur is natuurlijk wel een superslimme, sterke en speelse vrouw die wat tegengas bij gelegenheid zeer op prijs stelt. En zich verzekerd weet van mijn respect.

P.S. En er zijn manieren van verwennen die beslist niet leiden tot ongewenst gedrag . . . .
Zeker weten. Been there, done that.
;-).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan