Even iets kwijt!

Chantie

New member
Haha, ik ben en moet even iets kwijt!...

Ben aan de bitterzout en appelazijn , vanmorgen al 2 keer behoorlijk fijn naar het toilet geweest....en wat bleek, even smeuïg praatje...allemaal zwarte soort maanlandschap steentjes.... Is dit nu de gal stenen, ongelofelijk dat dat eruit komt! Je leest het wel maar als het jezelf gebeurt....te gek! Heb wel wat zeurderigs gevoel in me linker zij...

De stenen zijn niet kneiter hard, klopt dat? Maar stevig genoeg, ..je kan er geen ruitje mee ingooien;)

Ik had al wel eerder wat zwarte kleine bijna stipjes, nu denk ik geruisjes in me ontlasting...mooi! Nu is, denk ik , het grote werk begonnen!

Ik heb er zin in, en tegen iedereen kan ik zeggen, want ik dacht wel een beetje ,ik heb ze niet......maar zet door met innemen van al het goede! Ik ga plots alllemaal resultaten krijgen,lijfelijk!feest!

Fijne mooie zondag alllemaal!

 
Ik moest gisteren 'ook even iets kwijt':

https://www.fatsforum.nl/topic/ontgiften-via-dierlijke-voeding/page/4#post-63359 (en verder)

Pfffff!

Mike

 
Het is morgen nieuwe maan, volgens Ron Fonteine is nieuwe maan de beste tijd om te ontgiften - dan houdt het lichaam minder vocht vast. Geloven jullie daarin?

 
Als dat zo is, dan klopt mijn mega-ontgifting van gisteren wel! ja, ik geloof daarin. Andreas Moritz was ook van mening dat op of rond de nieuwe maan de beste tijd is om de lever/galzuivering te doen. Het is een beetje arrogant om te denken dat als de maan invloedt uitoefend op het tij van de oceanen dit dan niet het geval zou zijn bij ons mensen, aangzien we voor minimaal 70% uit zout water bestaan!

Mike

 
De invloed van de maan op de oceanen!

Das een goeie mike, Zo simpel had ik zelf moeten bedenken 8)

Ik geloofde r niet in maar denk er nu stuk positiever over.

Eerst volgende keer probeer ik het! (als die verrekte hernia t toe laat)

 
Voor een hernia bestaan bepaalde oefeningen. Zal je zie hoe snel je ervan af bent. Bestel het boekje maar.

Alles hangt samen. De verschijnselen die we waarnemen, zoals de maanfasen, hoeven niet in directe zin de oorzaak te zijn van andere verschijnselen die er schijnbaar invloed van ondervinden. Dat kan ook indirect zijn, bijvoorbeeld meer of minder kosmische straling, meer of minder sterk aardmagnetisch veld en veranderingen daarin door o.a. de maan en de zon. Het is complexe materie.

 
Maarten, even off-topic, maar in verband met je hernia:

Naast WAPF-protocol (incl. veel beestenbottenbouilon, excl. granen en nachtschades) en oefeningen, heb ik zelf erg veel baat gehad bij het slikken van flinke dosis glucosamine/chondroitine/msm. Niets leek te helpen en de pijn sleepte zich maar voort, maar toen ik daarmee begon waren de pijn-klachten binnen een maand verdwenen. Is misschien te proberen als je dat al niet gedaan hebt.

 
@Marianu

Welk produkt heb je daarvoor genomen? Een alles in 1 produkt? Of 3 verschillende

Ik heb geen hernia maar wel een zeurende rugpijn.

 
Liesje, Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar het was een 3-in-1 product van Kruidvat. Deze pot had ik er nog staan maar ik was op een gegeven zo wanhopig van de pijn dat ik die maar ben gaan gebruiken.

Als ik het nog een keer moest doen zou ik toch voor een product zonder vervelende toevoegingen kiezen.

 
@Gerard er zijn al heel wat oefeningen geprobeerd maar dat maakte het elke keer maar erger.

Door goed eten en lever reiniging enzo hoop ik dat lichaam zelf beetje bij beetje er beter mee om kan.

Verder is het ook wachten op revaliddatie arts.. Wat hij wil zie ik wel maar van oefeningen ben ik ondertussen aardig kuum geworden.

@Marianu, dat nog niet geprobeerd nee, ik zal eens kijke wat ik vinden kan. En variant zonder zooi er in :D

Overigens heeft grote hoeveelheid vit c enkele maanden terug een goede boost gegeven, maar blijf er nu aardig in hangen.

 
Bij mij werden de klachten door al het oefenen de afgelopen keer alleen maar erger.

Gelukkig kwam ik bij een fysio-therapeute terecht die alleen focuste op houding en correct gebruik van (buik)spieren en RUST, en daar had ik ook een heel goed gevoel over (en dit, terwijl ik bij vorige therapeutes die ik in mijn leven heb gehad altijd als een dolle aan het oefenen werd gezet en ik de laatste keer dus zelf ook maar weer aan het oefenen was geslagen, nu met averechts effect)

En inderdaad, ik heb de laatst keer mijn dosis Vit.C ook flink opgehoogd, maar het omslagpunt kwam bij mij toch door de glucosamine/chon./msm.

 
Ik gebruik nu enkele weken de h2o35% verdunt, ben begonnen met druppels en opbouwend nu heb ik inmiddels een vliesje h2o verdunning op de bodem van een whisky glas, heb 1 keer een andere vorm van Ontlasting gehad ten grote van keien en wat water erbij. Dacht zou ook kunnen door iets met het eten(eigen gemaakte vissalade, het was warm die dag). De hoeveelheid h2o is behoorlijk vermeerderd (Was het tellen van de drp zat, heb een onhandig plastic pipet vandaar de bodem, maar om nu te zeggen er is een flinke reiniging geweest! gebruik ik te weinig of heeft de h2o nog nawerking.. Ik sta te kijken van jullie spectaculaire ervaringen. Ik voer het nog steeds op. h20 voor de mondspoeling is daar een advies voor het gebruik hoe vaak te doen. Ik merk best wel dat er iets heftigs op mijn tanden inwerkt! Kan het mijn glazuur beschadigen?

 
Voor gebruik in de mond niet sterker dan 3%.

Bedoel je met 35% verdund dat je dat eerst verdund hebt en die verdunning doe je b.v. in een glas water?

 
Ik wist niet dat het volle maan wordt en het effect ervan op de mens..bijzonder!

Chantie:wat fijn dat het eruit komt! hoe voel je je er verder bij mentaal/emotioneel?

 
Hoi I-lady, nou eigenlijk wel goed. Voel me so wie so sterk en krachtig sinds ik weer meer in balans ben,kom.

Op het moment ben ik bezig met een grote carrière verandering en ik geloof er wel in dat dit nu de juiste tijd, voor mij, is!

Het is 6 jaar geleden ook op me pad gekomen en toen was het de tijd niet en inog belangrijker,k was er niet klaar voor! 6 jaar geleden zou het wel eerder qua economie 'beter' zijn geweest, maar omdat chantie nu de power heeft en het goed voelt ,ga ik die switch maken binnenkort! Spannend!..

En van die steentjes die je uitpoept merk je niets hoor;)

Dus onder aan de streep, het gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 
l.lady ik weet niet meer of jij het schreef onlangs maar had jij van een pakje cocos een liter cocosmelk gemaakt?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan