Even geen supplementen kijken wat het lichaam zelf doet...

Angela

New member
Ik kwam er de laatste tijd achter dat ik me erg vermoeid, ziekig voelde.

Ik had het gevoel niet meer op de berg te kunnen komen.

N.a.v. mijn tranende rode ogen ben ik gestopt met mijn vitamine B complex.

En ik voelde de energie per dag beter worden. Mijn tranende ogen hielden op en mijn ogen stralen weer.

Ik ben even helemaal gestopt met mijn supplementen. Wie doet dit ook weleens op zijn tijd?

Ik nam niet eens veel hoor, maar toch wel elke dag iets.

B complex

Depyroll plus

Levertraan

Jodium

Vitamine C

Waar ik niet mee gestopt ben:

Boldocynara (mariadistel e.d.)

Sole

1 Bio-Kult per dag

H2O2 neem ik af en toe

Zap elke dag

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Gaan jullie dag in dag uit door met supplementeren of kijken jullie af en toe ook wat het lichaam doet om te kijken waar je werkelijk behoefte aan hebt?

 
ja lastig... een vriend van mij die is ook even gestopt met al zijn supplementen maar hij heeft ook echt lichamelijke klachten. Verder zit ik soms ook te twijfelen of ik moet gaan minderen of niet....

Zelf neem ik: Levertraan+Boterolie, 5-7gram chlorella, 5 gram spirulina, 12 mg astaxanthin, visolie, super enzymen en lever detox/support. Soms nog extra vitamine d3.

Ik probeer niet te veel 'enkele vitamines' te nemen, maar vaak natuurlijke combinaties te nemen. Ik zie even niet in voor mezelf waarom ik met bepaalde supplementen zou moeten stoppen. Ik neem het ook al meer dan een jaar nu (De algen in ieder geval).

 
Een tijd geleden ben ik met alles gestopt en zo nu en dan probeer ik weer iets uit. Adrenal en slik tegenwoordig vast, sintjanskruid vaak en sinds een paar dagen ook weer hydrocortison (niet echt een supplement, maar toch).

Was bijvoorbeeld begonnen met schildklierhormoon, maar ik bleek niet te voelen hoe veel te heftig dat voor mijn bijnieren was. Uiteindelijk flink gecrasht (en daarom dus ook weer hc).

Verder slik ik niks, vooral omdat ik er niet van overtuigd ben dat ik alles goed opneem...

 
de levertraan zou ik zelf altijd blijven nemen, jodium ludol's ook, de rest kun je inderdaad proberen uit de voeding te halen. Keltisch zout en H202 vind ik geen supplementen, maar gewoon noodzakelijk.

Het heeft wel tijd nodig denk ik, om te zien of en hoe je lichaam reageert.

 
Ik neem nu (als 17 jarige) alleen 5,000 vit D3/dag en 2 capsules visolie

Zal ik overstappen op levertraan ipv visolie? Waar is h202 voor nodig?

 
@Rainymood

Ik doe beide, het is net wat je kan betalen en/of je vis eet of niet. In mijn geval lust ik helemaal geen vis praktisch :S en dus vul ik het aan met beide. Ik probeer het zo zuiver mogelijk te houden door visolie te nemen die koud gedistilleerd is.

 
Rainymood, mike kan het veel beter uitleggen, maar als je gefermenteerde levertraan neemt heb je geen vitD supplementen nodig en niet de visolie. Misschien kun je dit vinden via de zoekfunctie. Want er is al veel over geschreven.

De H202 is een natuurlijk anti bioticum en en het voegt zuurstof toe aan al je cellen. Ook hier is veel over geschreven. lees je eerst gedegen in.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.776
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan