Heen-en-weer
New member
Goedemorgen,
Zou iemand me van commentaar willen voorzien over mijn eten van vandaag?
Dan weet ik een beetje of dit zo goed is of dat er nog wat anders zou kunnen?
Vanmorgen om 06.00 uur heb ik eerst 'n glas lauwwarm water met sole gedronken.
Mijn ontbijt om 07.00 uur bestond uit een omelet van 2 eieren met kruiden, Keltisch zeezout, gebakken in 2 eetlepels roomboter. En dan had ik nog 1 hamburger (Pure Graze)in rundervet gebakken en in de omelet gedaan.
Tussendoor heb ik nu net 'n halve liter warme (rauwe) melk gedronken met 2 eidooiers en 'n scheutje slagroom erdoor. Nu zit ik echt vol dus.
De lunch zal dan wel wat later worden, zo rond 14.00 uur en daar heb ik dan wat rauwmelkse yoghurt voor gepland met glutenvrije,suikervrije granola (zit wat honing door)
Diner vanavond wordt weer omelet maar nu met gebakken ui,knoflook en veel champignons.
In de loop van de avond misschien nog 'n stukje rauwmelkse kaas.
Maandag hoop ik zelf bottenbouillon te maken zodat we dan groentesoep als tussendoor of als lunch ofzo te eten.
Ik heb ook donderdag H202 besteld maar dat is nog niet gekomen.
Groet, Heen-en-weer
Zou iemand me van commentaar willen voorzien over mijn eten van vandaag?
Dan weet ik een beetje of dit zo goed is of dat er nog wat anders zou kunnen?
Vanmorgen om 06.00 uur heb ik eerst 'n glas lauwwarm water met sole gedronken.
Mijn ontbijt om 07.00 uur bestond uit een omelet van 2 eieren met kruiden, Keltisch zeezout, gebakken in 2 eetlepels roomboter. En dan had ik nog 1 hamburger (Pure Graze)in rundervet gebakken en in de omelet gedaan.
Tussendoor heb ik nu net 'n halve liter warme (rauwe) melk gedronken met 2 eidooiers en 'n scheutje slagroom erdoor. Nu zit ik echt vol dus.
De lunch zal dan wel wat later worden, zo rond 14.00 uur en daar heb ik dan wat rauwmelkse yoghurt voor gepland met glutenvrije,suikervrije granola (zit wat honing door)
Diner vanavond wordt weer omelet maar nu met gebakken ui,knoflook en veel champignons.
In de loop van de avond misschien nog 'n stukje rauwmelkse kaas.
Maandag hoop ik zelf bottenbouillon te maken zodat we dan groentesoep als tussendoor of als lunch ofzo te eten.
Ik heb ook donderdag H202 besteld maar dat is nog niet gekomen.
Groet, Heen-en-weer