eten

G

Guest

Guest
Vanmorgen glas water met keltisch zeezout.

2 bakjes koffie met koffiemelk ( ja,ja ik weet het )

Om 08.00 uur 2 gebakken eieren met spekjes gegeten

en volle yoghurt en een glas rauwe volle melk

Om 10.00 uur een paar druifjes en een abrikoos en glas rauwe melk

maar heb nu toch wel erge trek......

Heb ik te weinig gegeten, wat zou erbij kunnen ?

Richard

 
Keis voor rode druiven en geen witte. Laat de abrikozen staan. Heb je te weinig gegeten? Zeg jij het maar. Heb je honger dan? het lijkt mij dat je op basis van eieren met spek tot een uur of 3 vanmiddag wel voortkan. Jouw lichaam weet het het allerbest, luister daar naar.

Mike

 
Laat de koffie. Wanneer ik koffie drink merk ik gewoon dat ik eerder honger krijg.

De koffie zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel omhoog gaat. Deze moet ook weer omlaag het resultaat is dat je honger krijgt. Ga je dan druiven eten en een abrikoos dan stuur je de bloedsuikerspiegel weer omhoog dus zo blijf je bezig. Zorg ervoor dat je zo weinig mogelijk suiker binnen krijgt en veel vet en dit vooral s`morgens.

 
Richard,

wat is veel en wat is weinig. Ik moest eerst in de ochtend ook vrij veel eten maar tegenwoordig leef ik de eerste 3-4 uur van de dag op 2-3 glazen rauwe melk met 2 rauwe eigelen, glas water met citroen en sole, lepel kokosvet, lepel levertraan+boterolie en visolie. en ik heb totaal geen last van honger. Het duurt nog wel even voor je dit bereikt hoor, half jaar terug zou ik ook honger hebben.

eet meer leverworst/kaas tussendoor, dikke plakken. Eet wat meer kokosvet.

 
Heb tussen de middag 2 sneetjes zuurdesembrood op

met roomboter,rookvlees en melk.

Glas water met zout en een paar wortels.

De koffie breng ik morgen terug naar een kopje.

Richard

 
@Caveman86,

Een lepel levertraan met boterolie elke dag is veel te veel. Dan ben je gigantisch aan het overdoseren, wat problemen kan veroorzaken...

 
UFO,

Dat valt wel mee hoor, ik denk dat caveman waarschijnlijk een theelepel bedoeld.

Wij nemen drie maal daags een halve theelepel van ieder. Dat is de max. van wat je mag gebruiken, zeker als je tekorten hebt.

Lia

 
Ik gebruik inderdaad een theelepel levertraan+boterolie, dat spul is al duur genoeg ;-). Als de dosering klopt dan ga ik lang niet over de maximum vitamine a dosering heen.

Ik neem daarnaast ook nog genoeg eieren en rauwe eigelen, waar ook behoorlijke hoeveelheid vitamine a in zit. Tja, ik maak me er maar niet te veel zorgen om hoor. Ik heb nog geen vitamine a overdosis verschijnselen.

 
Vanmorgen 3 sneetjes zuurdesembrood met roomboter en filetamerican, melk, sinaasappel.

Het ging de hele morgen goed, lekker wakker gebleven.

Vanmiddag 3 gebakken eieren in roomboter,kaas,ham, 2 bekers melk.

Nu gaat het minder, zit te gapen en heb het idee dat

ik zo de ogen dicht kan doen.

Geen energie.

Iemand een idee ?

Richard

 
Ik denk een lage bloedsuikerspiegel. Na het brood van de ochtend ben je gaan dippen en dat los je met eieren met spek niet zomaar op als je nog niet in vetverbranding bent en je een instabiele (kennelijk?) bloedsuiker hebt. Daarbij kost voedsel verteren energie en als je die niet hebt - want lage bloedsuiker - stort je in. Misschien los je het probleem op door het brood over de maaltijden te verdelen en je maaltijden uit zowel vetten, eiwitten en kh te laten bestaan?

Hilda

 
Hilda geeft exact de juiste diagnose en het juiste advies. Jij hebt ernstige bijnieruitputting en het advies bij bijnieruitputting is om ALLE maaltijden, INCLUSIEF evt. tussendoortjes, te laten bestaan uit vetten, eiwitten en koolhydraten, in die volgorde van belangrijkheid.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan