Enexis - Vervanging energiemeter(s) noodzakelijk

Ik wil de smartmeter in het huis van mijn vader laten vervangen door een digitale meter. Helaas gaat analoog niet meer.

Dorothé

Ik wil de smartmeter in het huis van mijn vader laten vervangen door een digitale meter. Helaas gaat analoog niet meer.

Dorothé
Kan dat? Ik heb namelijk ook een slimme meter omdat de vorige bewoners hem al hadden... Ik zou dan ook graag liever de digitale willen ipv de slimme meter.

Kan dat? Ik heb namelijk ook een slimme meter omdat de vorige bewoners hem al hadden... Ik zou dan ook graag liever de digitale willen ipv de slimme meter.
Ik hoop het, ga er alles aan doen. Essent gaf aan dat plaatsen mogelijk was, maar ik heb nog geen garantie.

Dorothé

Ohio is pushing a new bill that would give utility companies the ability to control and adjust customer thermostats during periods of “high demand.”

The legislation aims to reduce strain on the state’s power grid during peak usage, including summer heat waves and winter freezes.

The program is described as entirely "voluntary."

"Zonder werkende slimme meter is het niet mogelijk een dynamisch energiecontract af te sluiten", zegt Bakker. "Als mensen straks een vast contract moeten afsluiten omdat hun meter niet meer functioneert, hebben die mensen ook geen prikkel meer om hun energieverbruik te sturen op de beschikbaarheid van elektriciteit."

🤡

Dit slaat de spijker op z'n kop. Momenteel zijn de netbeheerders (nutsvoorziening, dus dienstbaar aan de maatschappij) nog verantwoordelijk voor het afstemmen van vraag en aanbod van elektriciteit. In plaats van slimme interventies om de toevoer stabieler te maken (poeh; da's verrekte lastig met die groene transitie) worden langzaam de burgers en bedrijven verantwoordelijkheid.

Als je er even logisch over nadenkt is dit erg vreemd. Energie is namelijk een essentiële factor om economische activiteiten te bevorderen. We zien echter steeds vaker dat economische activiteiten worden ingezet om de energie-aanvoer te reguleren. Compleet omgekeerde wereld. Gevolg: verzwakking van de economie.

Tip voor mensen met een slimme meter: je kunt via je energieleverancier de toestemming intrekken om de slimme meter uit te lezen. Althans, dat is zo bij mijn huidige leverancier Eneco.

Komt er van een electriciteitshuisje ook Straling vrij? Wij hebben al jaren een stenen huisje van Enexis in een hoekje van ons erf. Heb geen idee of ik er last van gehad heb. Nu een brief van Enexis ontvangen dat ze grond aan willen kopen voor het plaatsen van een STATION,dat is wel zwaardere koek natuurlijk! Geen idee of we het kunnen WEIGEREN,moet eerst weten OF er gezondsheidsnadelen kunnen zijn voordat ik met ze in gesprek ga,heb nu alleen maar "algemene" brief gehad,moet zelf nu contact met de opnemen want waren niet thuis toen ze aan de deur kwamen. Iemand een idee??

Komt er van een electriciteitshuisje ook Straling vrij? Wij hebben al jaren een stenen huisje van Enexis in een hoekje van ons erf. Heb geen idee of ik er last van gehad heb. Nu een brief van Enexis ontvangen dat ze grond aan willen kopen voor het plaatsen van een STATION,dat is wel zwaardere koek natuurlijk! Geen idee of we het kunnen WEIGEREN,moet eerst weten OF er gezondsheidsnadelen kunnen zijn voordat ik met ze in gesprek ga,heb nu alleen maar "algemene" brief gehad,moet zelf nu contact met de opnemen want waren niet thuis toen ze aan de deur kwamen. Iemand een idee??
Ik zou de vraag hier eens voorleggen:

Dank je Medusa,had het zelf niet gevonden. Er wordt dus wel degelijk tegen geprotesteerd! "Gunstig"is mogelijk wel dat ze de grond willen KOPEN,daar kunnen ze je toch niet toe verplichten neem ik aan.

Dat zullen ze nooit doen omdat ze daarmee toegeven dat kunstmatige EMF schadelijk is voor mens, dier en de leefomgeving.

Dit is precies wat Dr. Ibrahim Karim (BioGeometry) als antwoord kreeg van Swiss Telecom bij zijn project in Hemberg Zwitserland aangaande het ombuigen van schadelijke straling afkomstig van zendmasten naar helende straling.

Mocht het zover komen dat het trafohuisje geïnstalleerd wordt dan is het mogelijk dmv vorm (één van de design languages van het Universum, naast nummer, beweging, proportie, kleur, geluid, hoeken), de negatieve straling om te buigen naar positieve straling.

Dr. Ibrahim Karim, BioGeometry
Gaia TV June 21, 2025

"Hemberg, Switserland

The people suffered from Electro Magnetic Stress. Mobile towers where put up and besides people suffering, cows suffered too. They had many still births, reduce of milk production so the economy crumbled. Migrating birds left the area.

All sorts of health problems arose for the people; high bloodpressure, epilepsy, cancer, all modern diseases.

The Swiss goverment asked Dr. Karim to find a solution. Without taking away all modern technology. So they wanted me to change the effect while keeping the cause.

We put BioGeometrical shapes on the mobile antennas to carry the energy over to spread it through the mobile communication. That way we did not have to use a thousand shapes. We just could piggyback them on the Electro Magnetic Radiation. I stayed 20 cm under the antenna, aiming the shapes to the antenna. Some were made of wood and some of plexiglass.

They called it the miracle of Hemburg.

What happened was the quality of life improved for the people of Hemburg. Medical analyses of the region was carried out by doctors. After examaning the symptoms before and after the corrections of the mobile towers, 60% of the symptoms disappeared.

If 60% of the symptoms disappear through an environmental science like BioGeometry then the environment must be causing those symptoms.

Chronic diseases that we can not handle today, we only manage them, because we can not find the cause, because the cause is outthere."

• Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan