Sinds een week of twee ben ik bezig om veranderingen aan te brengen in mijn eetpatroon. Ik heb nu cod liver oil, boterolie en KZZ toegevoegd. Ik doe af en toe een milde leverreiniging (ei, citroen, olijfolie), ik laat de granen steeds meer staan (wil uiteindelijk compleet zonder, nu nog gekiemd roggebrood)en ik heb nu zo'n 5 liter rauwe melk gedronken (in anderhalve week; daarvoor zo'n 18 jaar geen melk gedronken). Ik eet meer eieren, kaas, vetter vlees, leverworst en over 't algemeen meer vetten.
Nu heb ik sinds enkele dagen last van druppeltjes tussenbloeding (bruinig en ik ben niet ongesteld). Ik heb dat in 't verleden ook gehad en dat is meestal reden om de alarmbellen te doen rinkelen i.v.m. mijn endometriosis geschiedenis. En ik voel mijn boek op die plekken waar ik in 't verleden endo heb gehad. Ik gebruik (nu nog) Yasmin.
Heeft iemand een idee wat 't kan zijn? Tips en adviezen zijn ook welkom want ik wil niet mijn (op dit moment redelijk goede) gezondheid ondermijnen.
Nu heb ik sinds enkele dagen last van druppeltjes tussenbloeding (bruinig en ik ben niet ongesteld). Ik heb dat in 't verleden ook gehad en dat is meestal reden om de alarmbellen te doen rinkelen i.v.m. mijn endometriosis geschiedenis. En ik voel mijn boek op die plekken waar ik in 't verleden endo heb gehad. Ik gebruik (nu nog) Yasmin.
Heeft iemand een idee wat 't kan zijn? Tips en adviezen zijn ook welkom want ik wil niet mijn (op dit moment redelijk goede) gezondheid ondermijnen.