Elon Musk

👆Is de Scott waar Woke Societies het over heeft Scott Kestersion aka Bards FM?

Mike
Lijkt me wel want hij laat zich regelmatig negatief uit over Q. Maar dan wel in de zin van dat we niet moeten leunen op dé redder maar dat we het zelf moeten doen.
 
Twitter board unanimously recommends shareholders to sell Twitter to Elon for $44 Billion —

I think Elon should offer $22 billion for Twitter since half their users are fake.



Mike
 
[ Album ]
Elon Musk Secures over $7b from a group of investors to buy twitter including about $1b from Larry Ellison.


Larry Ellison is co-founder of Oracle. Oracle has deep ties to Trump and the Devolution Team including Ezra Cohen-Watnick


More to come on this...

H/T Richard the Saint
 

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:07]
[ Photo ]
Elon Musk was MIA for the fall of Roe v Wade and just came back with some spicy tweets.
What's he doing with the pope and the Eyes Wide Shut remembrance post? 👀

@stormypatriotjoe21

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:26]
[ Photo ]
A few weeks ago q upgrade to a Q.
Then Q posted on the boards.
Now Elon went dark and came back showing a lessened Pope.
P downgraded to a p.
Think mirror.

Before Elon left he made a post about 7/11. Is that a watch date?
What was Elon doing while he was dark?
@juliansrumchannel

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:50]
[ Photo ]
What if Elon Musk made an oath (remember your oath-Q) to help Trump and Q and he has been withholding his end of the bargain?

Something spicy happened here. I can feel it.

@juliansrumchannel

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:57]
[ Photo ]
Guess who visited the Pope a few days before Elon Musk. Take a wild guess.

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 05:03]
[ Photo ]
Caption this
 
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:07]
[ Photo ]
Elon Musk was MIA for the fall of Roe v Wade and just came back with some spicy tweets.
What's he doing with the pope and the Eyes Wide Shut remembrance post? 👀

@stormypatriotjoe21

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:26]
[ Photo ]
A few weeks ago q upgrade to a Q.
Then Q posted on the boards.
Now Elon went dark and came back showing a lessened Pope.
P downgraded to a p.
Think mirror.

Before Elon left he made a post about 7/11. Is that a watch date?
What was Elon doing while he was dark?
@juliansrumchannel

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:50]
[ Photo ]
What if Elon Musk made an oath (remember your oath-Q) to help Trump and Q and he has been withholding his end of the bargain?

Something spicy happened here. I can feel it.

@juliansrumchannel

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 04:57]
[ Photo ]
Guess who visited the Pope a few days before Elon Musk. Take a wild guess.

ULTRA Pepe Lives Matter 🐸, [02.07.22 05:03]
[ Photo ]
Caption this
TG link, vanaf deze post:
 
Ook geplaatst bij BC:

De Twitter-deal gaat nergens heen
Clandestiene
2 minuten

Ik zat midden in het typen van mijn reactie op het nieuws over Elon die een brief stuurt om de Twitter deal te beëindigen. En toen zag ik het nieuws over de tegenaanklacht van Twitter.

Mijn eerste gedachte over dit alles was dat Elon zich niet echt terugtrekt. Dit was een zakelijke stunt om de echte bot gegevens te krijgen en de aankoopprijs te verlagen. Omdat Twitter geen andere keuze heeft dan toe te geven. Nu hebben ze GEEN gegadigden om het te kopen en hun aandelen zijn geruïneerd omdat Elon Twitter volledig blootstelde voor alle bots en opgeblazen gebruikersaantallen. De aandeelhouders van Twitter hebben Elon nodig om het te kopen.

Ik stond op het punt om hoog en machtig te worden en jullie te vertellen dat jullie 24 uur moeten wachten om te zien dat dit slechts een deel van het onderhandelingsproces is, en het is nog niet voorbij. Het duurde niet eens 1 uur.

Dit is een onderhandelingstactiek. Elon heeft de echte gebruikersgegevens, en hij gaat niet stoppen met Twitter uit te persen totdat ze de echte cijfers toegeven en hem een veel lagere prijs geven om de echte gebruikersgegevens te weerspiegelen.

Twitter kan geen kant op, en zal uiteindelijk zijn verlies nemen, en verkopen aan Elon voor een betere prijs. Het is slechts een kwestie van tijd.

Ondertussen is dit alles in het directe zicht van de normies, en worden ze langzaam genormaliseerd, herhaaldelijk, aan de harde realiteit van Big Tech en hoe ze de wereld manipuleren.

Ik denk dat de Twitter deal al gedaan is, en dat we gewoon getuige zijn van de vergeefse strijd van rijke aandeelhouders die in het reine komen met het verlies van miljarden dollars.

-Clandestine
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Ook geplaatst bij BC:

De Twitter-deal gaat nergens heen
Clandestiene
2 minuten

Ik zat midden in het typen van mijn reactie op het nieuws over Elon die een brief stuurt om de Twitter deal te beëindigen. En toen zag ik het nieuws over de tegenaanklacht van Twitter.

Mijn eerste gedachte over dit alles was dat Elon zich niet echt terugtrekt. Dit was een zakelijke stunt om de echte bot gegevens te krijgen en de aankoopprijs te verlagen. Omdat Twitter geen andere keuze heeft dan toe te geven. Nu hebben ze GEEN gegadigden om het te kopen en hun aandelen zijn geruïneerd omdat Elon Twitter volledig blootstelde voor alle bots en opgeblazen gebruikersaantallen. De aandeelhouders van Twitter hebben Elon nodig om het te kopen.

Ik stond op het punt om hoog en machtig te worden en jullie te vertellen dat jullie 24 uur moeten wachten om te zien dat dit slechts een deel van het onderhandelingsproces is, en het is nog niet voorbij. Het duurde niet eens 1 uur.

Dit is een onderhandelingstactiek. Elon heeft de echte gebruikersgegevens, en hij gaat niet stoppen met Twitter uit te persen totdat ze de echte cijfers toegeven en hem een veel lagere prijs geven om de echte gebruikersgegevens te weerspiegelen.

Twitter kan geen kant op, en zal uiteindelijk zijn verlies nemen, en verkopen aan Elon voor een betere prijs. Het is slechts een kwestie van tijd.

Ondertussen is dit alles in het directe zicht van de normies, en worden ze langzaam genormaliseerd, herhaaldelijk, aan de harde realiteit van Big Tech en hoe ze de wereld manipuleren.

Ik denk dat de Twitter deal al gedaan is, en dat we gewoon getuige zijn van de vergeefse strijd van rijke aandeelhouders die in het reine komen met het verlies van miljarden dollars.

-Clandestine

[Forwarded from ArchiveAnon ️️***]
So now the Twitter board is suing Elon Musk in order to FORCE him to buy Twitter.

The same board that fought tooth and nail to PREVENT him from buying Twitter.

Well I did not see that coming.




[Forwarded from CognitiveCarbon Public (Cognitive Carbon)]
The more I think about this, the more brilliant a move it is. Musk basically forced the boards hand--they have no choice but to sue him.

If they didn't sue him, they would be breaching their own fiduciary responsibility. If they do sue him (the richest man on Earth who can afford the best lawyers) it now opens the door up to massive court cases and lots of discovery.

There is no win here for Twitter and its board. They were playing checkers, Musk was playing chess.

See my may 15 substack (https://cognitivecarbon.substack.com/p/about-those-twitter-bot-accounts?sd=nfs).




[Forwarded from Red.Pill.Pharmacist]
[ Photo ]
Go for it, Twatter.

LEGAL ACTION = DISCOVERY

Checkmate? ♟

Twitter said it would take legal action against Elon Musk after the Tesla CEO said he was pulling out of his $44 billion dollar deal to buy the social-media company

"This is a disaster scenario for Twitter and its Board as now the company will battle Musk in an elongated court battle to recoup the deal and/or the breakup fee of $1 billion at a minimum," he wrote in a note to clients.

@RedPillPharmacist
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.715
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan