Elon Musk

Elon Musk: "I do not have any suicidal thoughts. If I committed suicide, it's not real."


Mike
 
Elon Musk: "I do not have any suicidal thoughts. If I committed suicide, it's not real."


Mike
Als ik dit soort berichten lees, van mensen die dit verklaren, moet ik altijd aan Brandy Vaughan denken. Haar enige zoon verloor zijn moeder op 10-jarige leeftijd.

Dick
 
Welke problemen op Twitter? Welke rust op Twitter? De rust die er nu komt is omdat de hele shit zooi van links op tafel aan het komen is zonder censuur. Dat zou rust moeten geven. Dus welke rust zoek jij dan precies.
Ik verwijs concreet louter naar de interne problemen bij Twitter die door Elon Musk zelf in zijn eerste e-mail naar het personeel aangehaald werden:
twitter_117fa1bc35fbeba8cd822cf8becc4e21.png

Heel wat adverteerders (die ongeveer 90% van de inkomsten van Twitter aanleveren) hebben recent namelijk hun uitgaven op het platform sterk verlaagd of stopgezet. Tegelijkertijd geeft hij daarin ook aan dat Twitter dus ongeveer de helft van de omzet bij Twitter-gebruikers zelf moet proberen te halen om het voortbestaan van het bedrijf te verzekeren. Bepaalde functionaliteiten lijken dus alleen maar voor betalende gebruikers beschikbaar gesteld te worden.

Dat er dankzij Musk op Twitter ook goede ontwikkelingen plaatsvinden, verandert helaas niets aan het feit dat dit ook best zorgwekkende ontwikkelingen zijn.
 
In de basis is reclame alleen noodzakelijk voor overbodige of te dure producten.
Merkreclame is de overtreffende trap.
Als dat je bedrijfsmodel is ben je uiteindelijk ten dode opgeschreven in een recessie.

Dick
 
Neuralink's hersenchip begint over 6 maanden met proeven op mensen, zegt Musk

Elon Musk vertelde geselecteerde genodigden in een presentatie op het hoofdkantoor van zijn bedrijf Neuralink op woensdag dat hij verwacht dat een draadloze hersenchip ontwikkeld door het bedrijf binnen zes maanden zal beginnen met menselijke klinische proeven.

Neuralink ontwikkelt hersenchipinterfaces die naar eigen zeggen gehandicapte patiënten in staat zouden kunnen stellen weer te bewegen en te communiceren, en hun gezichtsvermogen te herstellen.

De afgelopen jaren heeft Neuralink tests uitgevoerd op dieren, om vervolgens goedkeuring te krijgen van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) om met klinische proeven op mensen te beginnen.

Volgens Musk zullen de eerste twee menselijke toepassingen waarop het Neuralink-apparaat is gericht, bestaan uit het herstellen van het gezichtsvermogen en het mogelijk maken van spierbewegingen bij mensen die dat niet kunnen.

 
Na de openbaring van de documenten zei Musk op Twitter Spaces dat zijn leven in gevaar is. “De kans dat mij iets overkomt of dat ik letterlijk word neergeschoten, is aanzienlijk,” zei de Twitter-baas. Hij voegde toe dat hij in ieder geval niet zal deelnemen aan een parade met open auto’s, waarmee hij verwees naar de moord op president Kennedy.


“Iemand die me wil vermoorden, hoeft daar niet veel moeite voor te doen,” voegde Musk toe. “Hopelijk gebeurt dat niet.”

 
Ik verwijs concreet louter naar de interne problemen bij Twitter die door Elon Musk zelf in zijn eerste e-mail naar het personeel aangehaald werden:
Bekijk bijlage 17554

Heel wat adverteerders (die ongeveer 90% van de inkomsten van Twitter aanleveren) hebben recent namelijk hun uitgaven op het platform sterk verlaagd of stopgezet. Tegelijkertijd geeft hij daarin ook aan dat Twitter dus ongeveer de helft van de omzet bij Twitter-gebruikers zelf moet proberen te halen om het voortbestaan van het bedrijf te verzekeren. Bepaalde functionaliteiten lijken dus alleen maar voor betalende gebruikers beschikbaar gesteld te worden.

Dat er dankzij Musk op Twitter ook goede ontwikkelingen plaatsvinden, verandert helaas niets aan het feit dat dit ook best zorgwekkende ontwikkelingen zijn.
Ja en die adverteerders hebben gelijk. Net als Musk. Om de simpele reden dat duidelijk werd dat bedrijven investeerden in een fake platform met fake accounts toen het nog niet van Musk was. Lijkt mij dat je aks bedrijf wilt investeren in een platform met echter mensen aangezien dat de doelgroep is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.765
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan