Eiwitshakes

Na wat vragen en onderwerpen te zien over Proteïne poeder op op het forum dacht ik even mijn eigen ervaring te delen als bodybuilder/oud bodybuilder. (Twijfel aan het doorgaan wegens leeftijd). Ik heb een lijstje gevonden wat handig is voor beginnende sporters. (Ook te gebruiken voor de gemiddelde hobby-sporter en andere atleten). Dit artikel zet wat bekende Proteïne poeders op een rij.

Zelf uittypen word lastig, dus ik zou graag doorlinken naar het onderstaande artikel.
https://fitcode.nl/beste-eiwitshake/

Als er nog vragen rondom dit onderwerp zijn. Reageer dan maar onder dit bericht. :)

-Rosalie, Fitness coach, Bodybuilder, Adviseur
 
We zijn hier geen voorstanders van eiwitshakes. Geconcentreerde eiwitinname onttrekt veel vocht aan de cellen voor de vertering en eiwitten dienen altijd gepaard te gaan met vetten. De slechte verteerbaarheid van geconcentreerde magere eiwitten zorgt voor ontgifting via de huid en je ziet dan ook veel huidklachten onder bodybuilders en fitnessers. (Vliegende) jicht en andere reumatische klachten liggen ook op de loer. Ik vrees dat je het verkeerde forum hebt gevonden.

Mike
 
Na wat vragen en onderwerpen te zien over Proteïne poeder op op het forum dacht ik even mijn eigen ervaring te delen als bodybuilder/oud bodybuilder. (Twijfel aan het doorgaan wegens leeftijd). Ik heb een lijstje gevonden wat handig is voor beginnende sporters. (Ook te gebruiken voor de gemiddelde hobby-sporter en andere atleten). Dit artikel zet wat bekende Proteïne poeders op een rij.

Zelf uittypen word lastig, dus ik zou graag doorlinken naar het onderstaande artikel.
https://fitcode.nl/beste-eiwitshake/

Als er nog vragen rondom dit onderwerp zijn. Reageer dan maar onder dit bericht. :)

-Rosalie, Fitness coach, Bodybuilder, Adviseur
Er staat per shake, 22gr eiwit

Eet ik toch gewoon 3 a 4 eieren per shake, 500ml rauwe geitenmelk, 1 banaan en ca 75gr havermout. Net iets gezonder dacht ik zo op het gebied van voeding.
 
Laatst bewerkt:
Na wat vragen en onderwerpen te zien over Proteïne poeder op op het forum dacht ik even mijn eigen ervaring te delen als bodybuilder/oud bodybuilder. (Twijfel aan het doorgaan wegens leeftijd). Ik heb een lijstje gevonden wat handig is voor beginnende sporters. (Ook te gebruiken voor de gemiddelde hobby-sporter en andere atleten). Dit artikel zet wat bekende Proteïne poeders op een rij.

Zelf uittypen word lastig, dus ik zou graag doorlinken naar het onderstaande artikel.
https://fitcode.nl/beste-eiwitshake/

Als er nog vragen rondom dit onderwerp zijn. Reageer dan maar onder dit bericht. :)

-Rosalie, Fitness coach, Bodybuilder, Adviseur
Ah, er onderstaand artikel

Het is eerder een link naar de shakes ter aankoop. Zo kom jer eer honderden tegen op het internet, telkens met 5 andere shakes.

Maw : adviseur ? Of MLM verkoper ?
 
Er staat per shake, 22gr eiwit

Eet ik toch gewoon 3 a 4 eieren per shake, 500ml rauwe geitenmelk, 1 banaan en ca 75gr havermout. Net iets gezonder dacht ik zo op het gebied van voeding.

Je schrijft : Als er nog vragen rondom dit onderwerp zijn. Reageer dan maar onder dit bericht.

Ik reageer maar krijg geen reactie. Is dit nu goed of dien ik wat te veranderen aan mijn ontbijt ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan