Simmentaler
New member
Ik was wat aan het speuren over de nierreiniging volgens A. Moritz. Heb zijn protocol gelezen, en het is best een dure grap. De thee die je er voor nodig hebt kost bijna 36 euro. Onder het protocol van Moritz vond ik een eenvoudige en goedkope nierreiniging, misschien handig voor mensen die gevoelig zijn voor blaasontstekingen (zoals ik) of andere blaas- en nierproblemen.
Reinig je nieren voor MINDER DAN 2 euro
Het is heel gemakkelijk:
Je koopt een bosje biologische peterselie en spoelt het schoon onder de kraan.
Dan snijd of knip je het in kleine stukjes, doe het in een pot en giet er schoon water op (ongeveer 1,5 liter).
Kook het tien minuten en laat het daarna afkoelen.
Filter het peterseliewater en giet het in een schone fles of kan. Bewaar deze in de koelkast.
Drink dagelijks een glas van dit water en je zult alle zouten en andere opgestapelde afvalstoffen uit je nieren verwijderen door te urineren.
Je zal waarschijnlijk het verschil voelen, maar ook als je er niets van merkt zorg je hiermee dat je lichaam preventief gereinigd wordt.
Peterselie staat bekend als de beste natuurlijke nierreiniger!
(http://www.colon-cleansing-expert.com/nierreiniging.html)
Reinig je nieren voor MINDER DAN 2 euro
Het is heel gemakkelijk:
Je koopt een bosje biologische peterselie en spoelt het schoon onder de kraan.
Dan snijd of knip je het in kleine stukjes, doe het in een pot en giet er schoon water op (ongeveer 1,5 liter).
Kook het tien minuten en laat het daarna afkoelen.
Filter het peterseliewater en giet het in een schone fles of kan. Bewaar deze in de koelkast.
Drink dagelijks een glas van dit water en je zult alle zouten en andere opgestapelde afvalstoffen uit je nieren verwijderen door te urineren.
Je zal waarschijnlijk het verschil voelen, maar ook als je er niets van merkt zorg je hiermee dat je lichaam preventief gereinigd wordt.
Peterselie staat bekend als de beste natuurlijke nierreiniger!
(http://www.colon-cleansing-expert.com/nierreiniging.html)