Een typische WAPF-week

kaasmeisje

New member
Kan iemand mij vertellen hoe een week volgens de WAPF-principes er uit ziet? OF een dag? Of waar ik deze informatie overzichtelijk kan vinden. of links waar dit topic eerder besproken is.

 
Hè kaasmeisje,

Ik neem aan dat je het dan hebt over dagmenu's, om te kijken wat andere per dag ( week ) eten. Ik denk dat mijn manier van eten ( WAPF ) er nog al saai uit ziet voor de meeste. Of misschien zijn er nog wel meer mensen op het forum die net als ik niet zo heel veel geven om variatie. Ik vindt het zelfs moeilijk mij te herinneren wat ik vandaag gegeten heb en op welke tijden. Ik ga proberen een overzicht te geven. Laat ik allereerst erbij zeggen dat mijn eerste maaltijd na 12u plaats vindt, en dat is niet omdat ik laat wakker wordt! Ik ga iedere morgen eerst een flink stuk wandelen met de hond, en doe wat dingen in en rondom het huis. Mijn eten voor vandaag was:

Eerste maaltijd ( rond 12u )

- Mozerella Pannekoek ( mozerella / ei / Keltisch zeezout / mascarpone of slagroom )

- zuurkool

- gehakt en uien, met kerriekruiden

- glas rauwe melk

- Jersey yogurt

- lepel boterolie/levertraan

Tussendoor pak ik eens wat kaas uit de koelkast. Ik ben een melkman. Ik denk dat het grootste deel van mijn voeding over de dag melk is. Ik drink tussendoor wel wat thee enz. Maar ik houd niet bij wat ik aan water binnen krijg. Ik drink als ik dorst heb, en eet als ik honger heb.

Savonds ( dat was vanavond lekker Hollands rond 18u )

Chorizo omelet

- 3 eieren

- chorizo

Kruiden met zeezout en peper.

( dit geheel moet bij mij zowat in de boter drijven!! )

Na mijn avondeten drink ik wat melk en eet wat yogurt.

( alles wordt gebakken in roomboter, gekruid met keltisch zeezout, zuivel is rauw en bio/dynamisch, vlees is bio/dynamisch, al mijn voeding is biologisch )

Hoop dat je er iets aan hebt!!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.842
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan