een raar knobbeltje

Dirtsa

New member
Gisterochtend ontdekte ik iets vreemds.. Had al een aantal dagen last van de binnenkant van mijn lippen, maar had er nog niet naar gekeken. Gister voelde ik met mijn handen en ontdekte een rond knobbeltje in de binnenkant van mijn lip. In de spiegel kon ik ook echt zien dat het een bolletjes was..

Op i-net gezocht,.. zou een cyste kunnen zijn van bindweefsel.. Wat nu te doen? naar de huisarts? wat ik heb gelezen is dat deze weggehaald zou moeten worden? of nog afwachten?

Gek he, hoe krijg je nu zoiets?

 
als je je zorgen maakt moet je gewoon naar de huisarts... maar doet het pijn? hoe groot is het? volgens mij zijn kleine knobbels aan de binnenkant van de mond redelijk normaal en meestal zijn ze binnen een dag of 2 weer geslinkt. als ik jou was zou ik wat warm water/sole met citroen drinken, misschien wat extra vitamine C innemen en het nog 2 dagen aankijken.

 
Nee, ik maak me geen zorgen. Ik heb gelezen dat dit kan gebeuren doordat je op je wang bijt, wanneer er speeksel zich ophoopt in je wangslijmvlies.. Lijkt me vreemd, maar kan het geloven.

Het is niet zomaar een bultje, wat ik wel vaker heb,

maar echt een ronde knobbel, redelijk groot. Ik wacht het zoiezo nog even af hoor. Ben niet zo van de doktoren!

 
Een ideetje: spoel je mond met 3% waterstofperoxide, waarbij je natuurlijk speciaal aandacht besteedt aan dat bultje.

Mike

 
Hallo ikke, dit heb ik ook een paar keer gehad. Eerste keer ben ik ermee naar huisarts geweest, deze verwees mij door naar het ziekenhuis. Daar is hij verwijderd. In mijn papieren stond dat het een pseudo tumor was. Tweede keer dat ik dit kreeg heb ik er telkens een vitamine C tabletje tegenaan gezogen. Hij is uit zichzelf verdwenen. Dus ik denk dat het spoelen met 3% waterstofperoxide nog niet eens zo'n gek idee is. Toen ik dit had wist ik het bestaan van h2o2 niet, maar wel van vitamine C. Het is vast onschuldig en zo weer verdwenen. Succes ermee!

 
ik ga spoelen met h202, heb alleen even geen oplossing van 3% staan en hoe maakte ik die ook weer?...

of kan ik ook enkele druppels 35% nemen in een glas om te spoelen?

Hoop dat ie snel verwijnt, mijn lippen beginnen nu ook al te scheuren en lijken dik te worden ?!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan