Een "shot" Mike gehad

Jeannette

New member
Gisteravond weer een geweldige avond met Mike bij Kleikracht in Winsum gehad. Ik heb genoten. Van de informatie, van Mike en van de humor. Het concept spreekt mij aan. Vragen stellen en beantwoord krijgen. Interactie met elkaar. Verbondenheid. En respect voor elkaar. Onder het genot van heerlijke rauwe koeienmelk. Wat wil een mens nog meer. Of ik het redt tot de volgende bijeenkomst op 29 juli? Ik hoop het :lol:, anders hier maar opladen. Mike bedankt!!!

 
Vanavond is het helaas gecanceld bij Kleikracht in Winsum...

Te weinig opgaven.

13 augustus nieuwe kansen!

 
Dat zal aan het weer liggen. Nu waren er door het mooie weer te weinig gegadigden, maar was het met bakken uit de hemel gekomen was het ongetwijfeld een heel ander verhaal geweest. We zullen dus moeten afwachten wat de weersomstandigheden op 13/8 zijn.

Mike

 
Ik hoop, dat de avond op 13/8 door mag gaan in Winsum. 18 juni j.l. was een zeer informatieve avond en een goede interactie met elkaar. Wat je tegen mij zei, dat bij mij in mijn lichaam mag gaan stromen met o.a. rauwe melk, gefermenteerde levertraan, bitterzout en vetoplosbare vit.C. Heb voor het eerst sinds vele jaren geen opgezette enkels met het warme weer gehad. Dank je wel Mike voor de nieuwe inzichten en ik ga dit in de praktijk brengen om te ervaren.

Riet

 
ik zat met draaiende duimen op me werk of ik mocht blijven en dat mag!

De volgende keer zal ik zeker weer aanwezig zijn :)

Ik heb her en der opgevangen dat de 10 best veel gevonden wordt, weet niet of je hier iets mee kan.

Tijd om weer reclame te maken ;-) tot 13 augustus.................

 
Gefeliciteerd Rateltje!!!

Ik vermoed dat de schoolvakanties ook parten heeft gespeeld afgelopen dinsdag, velen zijn nu op vakantie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan