Een oorlog reeds verloren

1786532092929.png

http://archive.today/2026.08.11-183...begraaf-komt-niemand-er-achter/159832403.html

Complotspuier Sven Hulleman aangehouden wegens mishandeling:
’Als ik je doodmaak en hier begraaf, komt niemand er achter’​

Niels Rigter

De aanhouding draait om een aangifte van een 25-jarige autistische man, die enkele maanden verbleef in de Franse boerderij van Hulleman. Afgelopen maart gingen familieleden erheen om hem er weg te halen. Ze troffen hem onderkoeld, verward en vermagerd aan. Zijn handen waren kapot.
De jongeman sliep er op een niet-geïsoleerde vliering, onder dunne dekens. Hij werd er volgens zijn aangifte vernederd en bedreigd, vaak impliciet. „Dan zei Sven zomaar ineens: als ik je nu doodmaak en je hier begraaf, zal nooit iemand erachter komen.” Hulleman gaf hem naar eigen zeggen geregeld slaag, zogenaamd voor zijn eigen bestwil, wat een keer uitmondde in een mishandeling.

Braamstruiken​

Het slachtoffer had Hulleman leren kennen via diens ’preken’ in podcasts en op YouTube. Hij ging met hem mee naar Frankrijk, omdat hij er dacht mee te helpen aan het stichten van een zelfvoorzienende boerderij. Hij werd echter vooral ingezet om op Hullemans honden en kinderen te passen en met de hand braamstruiken te rooien. Volgens de jongeman hield Hulleman hem daar op een sadistische manier klein en afhankelijk.

De vliering van Hullemans huis in Frankrijk waar de autistische jongen moest slapen.

De vliering van Hullemans huis in Frankrijk waar de autistische jongen moest slapen.
Hullemans kinderen van drie en zes, die hij had met z’n overleden ex-vriendin, zijn inmiddels via de Raad voor de Kinderbescherming elders ondergebracht. Er waren volgens betrokkenen ernstige zorgen over hun welzijn en veiligheid.

Geld binnenhalen met een loterij​

De boerderij in de Franse streek Auvergne kocht Hulleman eind 2021 op naam van de stichting Pad der Natuurlijke Energie. Voor die stichting, die ’verloren gewaande kennis en wetenschap’ wil herontdekken voor biodynamische landbouw, was hij die zomer al bezig geld binnen te halen met een loterij. Uiteindelijk leverde de loterij zo’n 750.000 euro op.
Omdat Hulleman en kompanen de besteding van de loterijtonnen nooit verantwoordden, legde de Kansspelautoriteit het Pad der Natuurlijke Energie een dwangsom op van 60.000 euro. Dat geld is nog altijd niet betaald.

Hulleman in een Facebook-post waarin hij de loterij aankondigt voor Stichting Pad der Natuurlijke Energie

Hulleman in een Facebook-post waarin hij de loterij aankondigt voor Stichting Pad der Natuurlijke Energie
Volgens Sven Hullemans vader Bert is er sprake van een misverstand. „De aanhouding heeft plaatsgevonden op basis van leugens. Mijn zoon zou iemand een klap hebben gegeven, een drugsverslaafde die mijn zoon heeft proberen te helpen.”
De Hullemans kondigen op hun beurt een aangifte aan wegens smaad. Wat het loterijgeld betreft: „Als je beschuldigt, moet je met bewijzen komen. Tot nu toe heb ik van de Kansspelautoriteit geen bewijzen gezien.” Hij wijst ook op foto’s die bewijzen dat de hoofdprijs, een camper, gewoon is uitgereikt. Over het lot van zijn kleinkinderen wil hij niks zeggen.

Corona en 5G-lantaarns​

Jurist Sven Hulleman (46) verwierf vooral in coronatijd enige bekendheid, onder meer met een mislukte massaclaim voor gedupeerde horecaondernemers. Ook had hij een voorbeeldbrief opgesteld die zijn volgers naar gemeenten konden sturen met vragen over lantaarnpalen waarin 5G-zenders zouden zitten die de zenuwstelsels van burgers zouden manipuleren.

De lampen zouden bovendien zo fel zijn dat die de menselijke huid konden verbranden. Zeker negentien Brabantse gemeenten voelden zich overstelpt met informatieverzoeken over deze vermeende spieklantaarns, meldde Omroep Brabant. „Dit zijn de wapens van de Derde Wereldoorlog. Overheden zetten dit in tegen de bevolking”, zei Hulleman toen.

Van Haga​

Zakelijk en politiek mislukten er ook enkele avonturen, zoals de aankoop van een hotel en een Kamerlidmaatschap – Hulleman stond voor de Kamerverkiezingen in 2023 op de kandidatenlijst van BVNL van Wybren van Haga. Ook sprak hij op lezingen voor FvD-jongeren.

Hulleman verbindt in zijn monologen op YouTube en in z’n podcasts maatschappijkritiek met esoterische of religieuze theorieën waarin geregeld tempeliers, vrijmetselaars en samenzweringen van bankiers en grote bedrijven de revue passeren. Volgens kennissen voelt Hulleman zich verwant aan graaf Dracula, Jezus en de achttiende-eeuwse alchemist Saint Germain.
Sven Hulleman was onbereikbaar voor wederhoor.

Laatst bewerkt:
Helaas zijn er ook individuen binnen de brweging van alternatieve denkers die dit vooroordeel voeden. Hulleman is er 1 van.

Mike

Dit schrijft Jan Bennink en ik ben het er roerend mee eens.

Keurige helden bestaan niet. Hou op met digitaal kopschoppen van je eigen talentvolle mensen.

Ik wil toch even wat aandacht besteden aan de Svensverduistering. Die andere goocheltruc met de maan was toch een hoax.
Er waren zoveel goede mensen, neen, ik noem geen namen, die mij discreet en minder discreet hebben gecontacteerd met de tip om het zeker niet voor Hullemans op te nemen. Hij heeft immers vrouwen bruut bezwangerd, hij is gek, hij is failliet, een vreemdganger, een charlatan, een kwakzalver, hij heeft foute vrienden, hij is agressief, hij is onberekenbaar, hij is een slechte jurist, hij is een slechte vader, bad vibes, zakenman, een poseur, Jort, Rutte, AIVD, CIA en zo voorts.
Vrinden. Ik zie het anders. Ik ken die hele Sven Hulleman niet. Ik weet zeker dat als ik in zijn benarde situatie zou zitten, hij mijn lot, als hij er al kennis van zou nemen, met een arrogant lachje zou negeren.
Als hij hele domme dingen heeft gedaan verdient hij daarvoor vast afkeuring, schuld en boete en zo.
Maar.
Ik sta stiekem in de schuld bij Sven. En velen met mij.
Sven Hulleman presenteerde namelijk, tijdens en na de Covid tijd, een briljante serie uitzendingen. Knap gemaakt. Goed verzorgd. Intellectueel op hoog niveau. Met een sfeer die velen zeer aansprak. Ook zijn occulte serie en zijn Oorlog reeds verloren serie vond ik briljant. Zijn voorlopig laatste interview bij @krispijnpunt, was als vanouds.*
En ik, ik mocht daar gratis van genieten. Het beurde mij op in zware tijden. Het gaf mijn inspiratie, zette mij op sporen en bracht kennis.
Sven was en is een van de belangrijkste abjecte stemmen, een stijlvol tweedjasje in een zee van poep en derderangs gepruts.
Zo iemand ga ik dus niet bij het eerste de beste Geenstijlhoeren artikel of @telegraaf NSB stukkie afvallen. En dat op basis van rare roddels over een of andere autistische Hans van Grietje, die verplicht van de boze Sven, de geiten moest melken, bramen moest plukken en voor zijn kroost moest zorgen op een boerderij in Frankrijk?
Kom nou!
Wat heb ik dat velen zien doen! Gruwelijk om te zien!
Schamen jullie je niet?
Sowieso zou iedereen die door de Telegraaf, Geenstijl en het AD tegelijkertijd wordt aangevallen, per definitie een vriend van je moeten zijn! Leren jullie het dan nooit.
Hele legers prominenten die de reeds in het stof liggende Hulleman met liefde nog een trap na gaven of hun aardappelschilmesje in de de rug staken.
Je hoeft echt niet voor zo'n gozer op te komen, zou hij ook niet doen waarschijnlijk.
Maar hou dan beleefd je muil. Je zegt tegen de @telegraaf en daarmee de AIVD, dat het helemaal ok is om dissidente stemmen op basis van een of ander kontverhaal uit het spel te halen.
Die verwoestende neiging van ons soort mensen in de alt hoek, om perfectie te eisen van elkaar en lustig met de goorste @telegraaf hoeren mee te doen, om "een van ons" digitaal te kopschoppen. Wat is dat toch?
Jaloezie?
Nijd?
Leedvermaak?
Rekeningen vereffenen?
Realiseren jullie je wel dat er maar heel weinig mensen zijn aan "onze kant" die uberhaupt een beetje uit hun woorden kunnen komen, die een boek hebben gelezen, die een publiek kunnen bereiken.
Zijn jullie dan perfect? Nee toch?
Iedereen heeft toch een gangkast vol lijken?
Er bestaan geen keurige helden. Besef dat nou.
En realiseer je ook dat de ene na de andere met een abjecte mening, kundig uit het spel wordt gehaald.
Onder applaus van jezelf. Bien joué gasten. Bien joué. Om Waidmanns Heil te parafraseren. Die Kreatur muss schweigen.
Klap je handen stuk.
*ik denk dat het interview op Krispijnpunt een laatste druppel was, waardoor hij uit beeld moest verdwijnen. Maar dat is alleen een vermoeden.

''Sowieso zou iedereen die door de Telegraaf, Geenstijl en het AD tegelijkertijd wordt aangevallen, per definitie een vriend van je moeten zijn!''

''De vijand van mijn vijand is mijn vriend''.

Is mij wat kort door de bocht.

Ik had deze uitzending destijds met bewondering bekeken. Heel interessant!

Ik zit het nu met een half oor te luisteren, echter ben ik nu op het punt waar Sven Trump een pacifist noemt en hij lijkt ook behoorlijk pro Elon Musk. Dan moet ik toch afhaken.

Wel steken de heren de draak met het woord goyim. Dat Sven dan niet doorheeft dat Trump het hondje is van Israel, a.k.a. de bron van alle kwaad, begrijp ik niet.

Laatst bewerkt:
Oh en zodra de economie van de VS en daarmee de dollar in elkaar stort, stort ook China in elkaar. Wat een onzin zeg. China is hier al lang en breed op voorbereid.

Hulleman is af.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.715
Leden
8.708
Nieuwste lid
KevinArgus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan