Een inzicht wat betreft supplementen en zo meer

G

Guest

Guest
Supplementen en preparaten kun je het beste gewoon afwisselen, paar dagen wel paar dagen niet, of een week wel en een week niet, of een maand wel dan een week niet etc.......

Het afwisselend innemen is om het lichaam niet gewend te laten worden aan iets wat je normaal niet elke dag zou eten. Het lichaam moet het kunnen redden op gewoon voedsel op den duur.

Wat de meeste mensen ook vergeten, is dat je het lichaam niet over moet voeren met van alles en nog wat, het lichaam moet efficiënt leren omgaan met het minste, het moet zelf wat te doen hebben, dus harmonie tussen opbouw en reiniging etc.............

En nog iets: het ene is het andere niet! Dat mits het lichaam goed gevoed wordt, dat het lichaam de ene stof kan veranderen in het andere. Hormoonfabriek...............

Geef het lichaam de basis behoeften, en het weet wat het ermee moet doen.

 
Ik denk dat je hier een heel goed punt maakt Amancy. Ik merk aan mezelf dat het me niet lukt om voor langere tijd een supplement consequent te slikken. Ik kies de supplementen die ik neem op gevoel, de eerste tijd neem ik ze dan trouw in en na verloop van tijd neem ik ze zo nu en dan.

 
"De mensen smeken de goden om gezondheid. Dat het in hun eigen handen ligt die te bewaren, daar denken zij niet aan."

 
Er is maar 1 supplement dat ik trouw inneem en dat is adrenal. Daarvan weet ik ook of ik het vergeten ben of niet. Alle andere dingen lukt me een dag ofzo. Of ik moet bewust een kuurtje doen op nuchtere maag. Ik heb altijd het idee, als ik er aan denk zal ik het nodig hebben, anders vast niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan