Edith Schippers heeft weer wat bedacht!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat is al een tijd zo, het artikel is van 2012. Maar wel een belachelijke maatregel.
 
Maar beseft ze dat zelf?
Ik vraag het me trouwens af, de elite heeft juist belang bij zoveel mogelijk slaven die voor een grijpstuiver hun rijkdom helpen vergroten. Misschien is het eerder de bedoeling dat mondige mensen (die zijn er wel) die in vrijheid in opstand kunnen komen (die zijn er vrijwel niet) gegenocideerd worden en dat de makke slaven, zie ze s'morgens met hun duffe kop op de fiets met het broodtrommeltje achterop naar hun dagverblijf begeven, overblijven.
 
Dat zou ze moeten weten, uitspreken is iets anders.
Die lui kunnen liegen dat ze barsten, daar worden ze op geselecteerd.
Sustainability en andere BS termen betekenen gewoon genocide.
Kijk maar eens welke ratten de VN hebben opgericht.
http://www.illuminati-news.com/2007/1114.html
Minder slaven is minder kans op een opstand en minder eters, simpel.
De elitekankers zouden zelf het goede voorbeeld moeten geven en hun nutteloze bestaan moeten beeindigen.
 
Misschien de 1e post in deze draad (nog) eens lezen.

Want waar is de genocide? De bevolking groeit en dat zou makkelijk te stoppen zijn.
 
Waar is de genocide? Het is een langzame genocide. 1 op de 2 westerlingen gaat dood aan kanker, om maar te zwijgen van hart- en vaatziekte en andere dodelijke en slopende ziektes. Mensen gaan steeds meer mentaal dood door dementie, depressie en angststoornissen. We hebben stoorzenders op DNA-niveau als GMO's en zware metalen. De onvruchtbaarheid neemt zienderogen toe en dankzij het feminisme is het lot van veel jonge vrouwen om omgetrouwd en kinderloos te blijven. Dit moet jou allemaal bekend zijn, Jp. Of moet ik nog even doorgaan?

Mike
 
Want waar is de genocide? De bevolking groeit en dat zou makkelijk te stoppen zijn.

De bevolking groeit door open grenzen, mohammedaanse megafokstallen en valse ID's.
 
Hebben we het over de wereldbevolking, over (west) Europa of alleen over Nederland?

Een genocide werkt alleen als een volgende generatie niet geboren wordt.
In de bovenstaande opsomming heeft eigenlijk alleen onvruchtbaarheid daar invloed op.
Op dit moment worden er niet veel minder kinderen geboren, wel worden er allerlei ingrepen gedaan, door reageerbuisbevruchtingen en andere kunstgrepen worden er zwakkere kinderen geboren. (versnelde degeneratie)

Langzame genocide of degeneratie? Met wat er gebeurt zijn we het wel eens. Ik vind het niet correct en onverstandig om het genocide te noemen.
Niet correct omdat het niet om bepaalde volken gaat, het gaat om de mensheid als geheel.
Onverstandig omdat ik hoop dat er af en toe nieuwkomers hier lezen en die zijn zo snel weer weg.
 
Voor nieuwkomers die meteen afhaken bij het woord 'genocide' de volgende boodschap:

0dkV7AY.jpg


Dit is een plek voor alfamannen en alfavrouwen. Mensen zonder ruggegraat die zich bijzonder snel gekwetst voelen moeten hun heil zoeken bij de diverse echokamers die het internet rijk is waar iedereen het altijd met elkaar eens is en er geen onvertogen woord valt, uit angst om anderen te kwetsen - m.u.v. blanke heteromannen, die mag je kwetsen en beledigen zoveel je wil, want...redenen.

Mike
 
Genocide is toch volkerenmoord? En dat precies is wat er gebeurt door alom vergiftigende vaccinaties, chemtrails, medicatie, immigratie, GMO, pesticiden, terrorisme enz.
Niet om iedereen uit te roeien maar om een beheersbaar aantal over te houden. Die meer verdienen dan ze zelf opeten.
 
Een goed onderwerp dat jullie aankaarten. In Vlaanderen wordt het momenteel nog gekker trouwens. Het is een kunst om een integraal werkende arts op te sporen.

Goed werkende voedingssupplementen worden door de traditioneel opgeleide orde (die er door de opzet van hun artsenopleiding helemaal geen kennis van heeft) de grond ingeboord om de reden dat er zgn. geen wetenschappelijk materiaal voor handen is.

Wetenschappelijk onderzoek aan de universiteiten worden maar al te vaak gestuurd door de farma die de funding doet. In onze regio speelt dit bij een zgn. universitair ziekenhuis waar we nu los van elkaar bij 2 familieleden tegenaan gelopen zijn. Hierdoor loop je het risico dat er bij een patiënt een totaal verkeerde diagnose gesteld wordt. Het komt er dan op neer dat de verkeerde medicijnen worden voorgeschreven als de onderliggende orthomoleculaire verklaring niet in kaart gebracht wordt. Kwalijke bijwerkingen van medicijnen worden dan over het hoofd gezien tenzij je als goed ingelichte patiënt alle bloedonderzoeken gaat checken en met publicaties van het EMA, Lareb en de FAGG komt aanwapperen !
 
Ik plaatste dit artikel omdat ik via een holistische dierenarts tegen kwam op fb.
Het is misschien wel zo dat het een oud artikel is, maar ik zie op veel websites toch nog uitleg staan wat sommige supplementen doen en waar ze goed voor zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan