Eat fat lose fat

Louise

New member
Toch maar een vraag over Eat fat loose fat deze methode is er al lang als afvallen dieet.

Ik eet nu (ruim een jaar) veel vet en krijg inderdaad de indruk dat ik vet verlies wat niet nodig is eerder er iets bij dit telt ook voor gewicht dat ik minimaal op gewicht wil blijven en zeker niet minder, wat tot heden het geval is dat er niets echt bijkomt maar wel geregeld af gaat ondanks dat ik "veel" eet vrijwel geen kh alleen rijst bij avondmaal.

Veel vet wil zeggen ongeveer 1ltr rauwe buffelmelk veel boter, rundvet, reuzel en olie daarnaast vlees/vis en 2 volle yoghurt smoothies (bij werkdagen anders 1) per dag als ontbijt incl slagroom of crème fraiche.

Hoe kan ik op dit punt beter zorgen dat het goed gaat en ik niet een "jojo" wordt met gewicht dan 3,5 of meer eraf en dan weer terug naar wat ik minimaal wil ivm energie niveau die dan gedeeltelijk of helemaal weg is. Daarnaast ook de andere dingen die aangeraden worden zoals citroen en Keltisch zout (sole) en biologisch. Wanneer ik minder vet zou eten dan moet ik weer kh en suiker eten.

Voor mijn gevoel heb ik het wapf eten onder de knie en werkt het ook en een minimale bijnier uitputting heb.

Ik raad je aan niet te weinig koolhydraten te eten. Hoeveel gram rijst eet je bij de avondmaaltijd? Ik zou in ieder geval de maximale 100 gram per dag aanhouden.

Mike

Ik eet inderdaad rond de 100gr rijst daarnaast ben ik zelf vergeten te melden dat ik minimaal 2 en vaak 3 eieren per dag eet en als snack een stuk kaas het drinken betreft daar komt thee en water bij.

Remco,

Misschien is het in jouw geval raadzaam om tijdelijk naar 150 of misschien wel 200 gram te gaan, om noodzakelijk aan te kunnen komen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.528
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan