E nummer vrij lijstje

I vo

New member
Bruikbaar, al blijft vers beter en je ziet hier dus niet op of er gist extract in zit....

http://kook-zonder-e.nl/lijst-met-artikelen-zonder-e-nummers-2/

Uit ervaring de hoeksche chips paprika zijn erg smakelijk zonder gelijk een ik vreet de zak leeg en mee op neiging te krijgen ook niet zo giga zout, en ja ik weet het aardappel en paprika foei, maar volgens de zak gebakken door Simone waren ze wel lekker en niet zo beroerd als die van Lays

Nb valt op dat de meeste chips met azijn geen smaakversterkers gebruiken, helaas nog wel bomvol andere reut zitten.

Die van hoeksche lijken ok Simone blijf ze bakken svp ;-)

 
Als dat je enige bewustwording is tot nu toe, producten zonder e-nummers, zonder dat je let op transvetten, bestrijdingsmiddelen, GMO's, suiker, nachtschades, gluten en andere schadelijk ingredienten en voedingsstoffen , dan heb je de afgelopen 2 weken niet veel geleerd.

Mike

 
ik heb van de week geleerd dat rode e-nummers ook oke kunnen zijn. En dat je eigenlijk ook van de gehydrolyseerde eiwitten af moet blijven.

 
PuurNatuur,

hij doet me inderdaad ook aan iemand anders denken, die eerder als verslaafd zijnde op dit forum rondschreef.

Lia

 
Mike doe me een lol verwijder mijn account, niettemin een prettig weekeinde...

En je gevoel is goed.

 
Ik zal je de status 'niet actief' geven. Je posts blijven staan, al is het maar als wijze les voor anderen die eveneens zelfsaboterend gedrag vertonen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan