Duitsland

Precies!!! Dat hele lockdown gedoe kan alleen als een groot deel van de bevolking braaf mee doet. Als een substantieel deel zegt van zoek het lekker uit met jouw lockdown. Is het zo over, de vraag is alleen, wanneer is het plaatje duidelijk.....
Yep, het stopt pas als wij zeggen dat het gestopt is..
 
Het 'in transit' en binnen 24 uur door individuele landen zijn zal dan niet meer gelden als de ratten in de politiek der EU landen dit nu hebben ingevoerd. En weer kan ik een week zoeken naar alle nieuwe regels in 4 landen. Wanneeer oh wanneer kunnen we ze aan de galg zien hangen? Draaiboek gaat door ... het net sluit zich. Nog steeds hebben veel Europeanen het te makkelijk, het raakt ze niet. Het gaat ze nog te goed.

Als van het najaar alle landen weer de griep komt ... en alles geel kleurt of oranje of paars .. wat ze ook weer verzinnen ... Oh wacht .. propaganda (NERGENS een wetsvermelding te vinden) is al ingegaan. Ikke lekker niet zeggen welk bergpad en grensovergang ik neem als ik in {maand} weer terug kom. Tijd om info te zoeken over staande houden en wanneer je niet ID hoeft te tonen. Volgens mij pas bij een zwaar misdrijf. Staande houden mag je m.i. weigeren, want dat is alleen maar een verzoek tot een (gezellig) gesprek. En daar heb ik vrienden voor en heb die NSB Bruine Hemden of Konink Lijken Markutchaussee daarvoor niet nodig. Ik kom tzt terug en zal mij verdedigen tegen deze corrupte kan%#rnazi's. Ik word niet getest, noch geprikt, noch van mijn vrijheid beroofd.

 
Ze moeten binnen 24 Duitsland door zijn lukt met camper ook wel
Nieuwe regels (wie o wie kan de wet vinden?) in meerdere landen?
In ieder geval in Nederland vanaf 6aug
 
Ik weet niet of het hier hoort maar naziwagen is gezwicht voor de graseters, iets om te boycotten die worst terug of wij kopen Franse auto's 🤣🤣🤣🤣
Sorry ik rij Amerikaans maar dat is om het milieu in de VS te verbeteren iedere v8 die ik koop is daar een vervuiler minder toch 😇😇😇

 
34 miljoen mensen, op dit stukje Duitse aarde, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde...
🤣🤣🤣 nog een paar keer pushen en die 34 miljoen gaan geprikt worden, befehl ist befehl, of Merkel opent de kampen gewoon weer, of ze gaan op bevel mee de afgrond in.
 
🤣🤣🤣 nog een paar keer pushen en die 34 miljoen gaan geprikt worden, befehl ist befehl, of Merkel opent de kampen gewoon weer, of ze gaan op bevel mee de afgrond in.
Ik weet het niet zo goed met die Duitsers... Er is daar een grote Heilkultur ook. Mensen weten er best veel over lichamelijke gezondheid en wat het inhoudt, beter dan wij in ons land. En artsen hebben gemiddeld net iets meer vrijheid om hun praktijk wat naar eigen inzicht in te richten dan in NL. We zullen zien. Veel mensen in DL hebben een eigen Heilpraktiker los van hun huisarts.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.881
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan