Duitsland

Ik heb eens een film gezien over een tijd in de toekomst. Mensen leefden in grijze gevoelloze koude gebouwen en moesten elke dag een capsule voor de spiegel nemen (spiegel was camera) om rustig te blijven. Denk aan de vaccins op vandaag!. De mensen hadden geen emotionele zaken in huis. Veel mensen hadden een verborgen kamertje met boeken, platen, Cd's, schilderijen, kunst etc. uit de oude tijd. Ik denk daar vaak aan terug en stel me voor dat wij in zo een situatie zouden komen. Nu zie ik dat wel niet meer gebeuren, maar gek genoeg zijn ze voor zulke zaken...

@mike, jammer zeg. Tja, zo had ik dat met mijn vriendin na 38 jaren. Ze is me dus wel 3 keer komen opzoeken in het ziekenhuis in Nijmegen (ze woont er 5 minuten vandaan). Toen zou ze me daarna in Maastricht thuis komen opzoeken en heeft aan de telefoon onze vriendschap opnieuw beëindigt omdat ik voor Baudet ben etc...Tja, triest, maar helaas veel voorkomend in deze gekke tijd :cry:

Dorothé
 
Het is eigenlijk heel erg "zielig" dat mensen zich niet eens afvragen of dat wat er gezegd wordt (door Mike of Dorothe) een grond van waarheid zou kunnen hebben. Dan zou je een fatsoenlijk gesprek kunnen hebben. Ik kom het overal tegen. Die vriendschappen zijn dus niets waard.
 
German states take action against Russian support symbol

The Z is considered a symbol of support for the Russian army in the Ukraine war. In Lower Saxony, Bavaria and Berlin it is banned in public.


The letter 'Z' is now verboten in Germany


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.923
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan