Duitsland

He? Eerst waren het de ongevaccineerden (van alle landen) en nu opeens de russen als pispaaltje. Bijna vanaf de ene op de andere dag. Is iedereen gek geworden?.
 
  • Grrr
Waarderingen: Surv
In 1 woord: ja. Gisteren is een vriendschap van bijna 30 jaar ten einde gekomen tussen mij en mijn bassist, met wie ik onze band in 1993 heb opgericht. Vanwege de 'verkeerde mening' mijnerzijds! De conversatie ging als volgt (via whatsapp):

Hij: Die Putin is ilekker bezig .. mijn god

Ik: Het zit anders in elkaar dan ze op TV vertellen.

Hij: ?

Ik: Het westen heeft in 2014 een coup gepleegd door Janoekovitsj te verjagen en Porosjenko te installeren. Nu zit Zelensky daar, ook al zo'n clown. Al 8 jaar wordt oorlog gevoerd tegen de pro-Russische provincies Donetsk en Luhansk in het oosten. Geen woord hierover in de media. Het westen heeft Oekraine leeggeroofd, maar ze hebben er ook nog levensgevaarlijke biolabs neergezet. Dit is geen oorlog maar een schoonveegoperatie, zodat we niet weer de volgende neppandemie hebben!

Dat was het, game over vanaf dat moment. Hij wil niets meer met me te maken hebben, niet meer persoonlijk en ook niet muzikaal. We zijn in een sekte beland en we zijn nog slechts 1 stap verwijderd van het moment dat ze ons maar wat graag naar vernietiginfskampen gebracht willen zien worden.

Mike
 
Het is het wachten op de eerste boekverbrandingen in Nederland. Het zal me niets verbazen als op Twitter een filmpje geplaatst wordt waarop iemand een stapel boeken van Baudet verbrandt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.760
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan