Dreumes met kalknagels

G

Guest

Guest
Mijn dochtertje van 19 maanden heeft geen mooie teennageltjes,er zitten horizontale streepjes in en zien er broos uit en sommige nageltjes zijn dik en gelig.

k heb ook een paar kalkteennagels.

Ze krijgt nog borstvoeding,ik eet wapf sinds ze 4 maanden is.

Ze is fit en actief en vrolijk,slaapt goed,is heel zoet.Normale zachte ontlasting,geen buikpijn oid.Heel soms verkouden.De laaste tijd eet ze weinig is wat kieskeuriger.

Wat kan de oorzaak zijn,hoe kan ik het van binnenuit aan pakken,van buitenuit met h202?ik las ook dat je kalknageltjes een paar keer per dag kunt deppen met azijn.

Mvg Danielle

 
Ik heb al jaaaaren kalknagels en smeer het nu in met teatree-oil. Heb alles al geprobeerd. Het lijkt er nu eindelijk uit te groeien. Misschien heb je hier iets aan.

 
Thanks!Iemand nog tips voor inwendig?

Ik ken zoveel babies en peuters die met poedermelk zijn grootgebracht,en met kant n klare fruithapjes etc.Die mooie teennagels hebben,en mijn baby die wapf wordt gevoed heeft wel last..

 
@liesje: h2o2 geprobeerd? (ik wel)

Teatree-oil zou ik niet bij kleine kinderen gebruiken.

(hormoon verstoring)

 
Nails that chip, peel, crack, or break easily show a nutritional deficiency and insufficient hydrochloric acid and protein. Minerals are also needed.

Brittle, soft, shiny nails without a moon may indicate an overactive thyroid.

White lines across the nail may indicate a liver disease.

White lines (longitudinal?) show possible heart disease, high fever, or arsenic poisoning.

Nails separated from the nail bed may signify a thyroid disorder.

Nails raised at the base ("clubbing") with small white ends show a respiratory disorder such as emphysema or chronic bronchitis. ("Clubbing" with lung disorders is one condition of the nails that is recognized by Standard Medicine.)

Ridges can signify a possible infection such as the flu.

Downward curved nail ends may denote heart, liver, or respiratory problems.

Ridges running up and down the nails indicate a tendency to develop arthritis.

Lack of vitamin A and calcium causes dryness and brittleness.

Vitamin B deficiency causes fragility, with horizontal and vertical ridges.

Insufficient intake of vitamin B12 leads to excessive dryness, very rounded and curved nail ends, and darkened nails.

White bands can indicate protein deficiency.

I am not quite sure what to make of all this, but I will research it further and update this report.

Nu is mijn engels niet zo goed,maar ik begrijp het het oa iets te maken kan hebben met slechte eiwit vertering

Ze laat wel regelmatig windjes wat naar zwavel ruikt,soms ruikt ook haar ontlasting zo.Naar eieren zeg maar,die ze ook graag eet.

Tekort aan maagzuur dus,maar hoe los je dit op bij een dreumes

Ze drinkt al sole,appelazijn lust ze niet

Iemand nog een idee?

Ze is ook best dun,geen lekker mollige dreumes.

Nu eet ze okk niet veel,alles kleine beetjes.

 
Horizontale lijnen staat ook voor emotionele instabiliteit lees ik,en witte nagels op vergiftiging van metalen,maar ze is niet ingeënt oid.ik kan trouwens niets vinden over kalknagels.dat zal vast een schimmel zijn.

Ze heeft dit al heel lang,en niet op haar vingernagels,allen de teennagels..

We hebben in ons gezin vele moelijke tijden gehad,waarschijnlijk heeft ze dat al n de zwangerschap van me doorgekregen en met de borstvoeding.

Toch merk je niet veel aan haar,ze is erg lief en zoet en blij.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan