Dotcom Radio

Chemtrail psychologie: Waar komt het inactieve gedrag vandaan bij levensbedreigende situaties

“Aangeleerde hulpeloosheid is een psychologische toestand waarin een individu, na herhaalde blootstelling aan oncontroleerbare negatieve gebeurtenissen, gelooft dat hij of zij niet bij machte is zijn situatie te veranderen, zelfs als zich daartoe mogelijkheden voordoen.

De social media werken inlogpogingen tegen?
Wist niet dat dat ook al onderdeel is van hun beleid: goed voorstelbaar, daar niet van: onderdeel van de zichtbaarheidsbeperking.
En lastig op te maken dat er shadowbanning in het spel is: maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
En het is ook lastig aan te tonen dat het zo is als het zo is (wat natuurlijk zo is): als gebruiker sta je toch nagenoeg met de rug tegen de muur als je het serieus neemt (daarom dat ik ook maar probeer er niet te veel mee te doen).

De social media werken inlogpogingen tegen?
Wist niet dat dat ook al onderdeel is van hun beleid: goed voorstelbaar, daar niet van: onderdeel van de zichtbaarheidsbeperking.
En lastig op te maken dat er shadowbanning in het spel is: maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
En het is ook lastig aan te tonen dat het zo is als het zo is (wat natuurlijk zo is): als gebruiker sta je toch nagenoeg met de rug tegen de muur als je het serieus neemt (daarom dat ik ook maar probeer er niet te veel mee te doen).
The powers that be zetten daar een robot op die probeert in te loggen met als topper 2500 inlogpogingen op een dag. Resultaat de website is die dag niet bereikbaar. En ik moet speciale maatregelen nemen om zelf weer in te kunnen loggen. Heeft niets met sociale media te maken

The powers that be zetten daar een robot op die probeert in te loggen met als topper 2500 inlogpogingen op een dag. Resultaat de website is die dag niet bereikbaar. En ik moet speciale maatregelen nemen om zelf weer in te kunnen loggen. Heeft niets met sociale media te maken
O zo, ze proberen je website te hacken. Je wordt professioneel wachtwoordbeheerder zo.

Misschien is er een mogelijkheid van een whitelist te maken van IP-adressen die wel mogen inloggen dat voorkomt dat je zelf er ineens ook een dag niet bijkan na die hackbelagingen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.681
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan