Colloquial
Well-known member
Dus Trump weet zelf niet goed waar hij mee bezig is, behalve zich te verrijken? Ik vraag mij af wat alle establishment figuren om hem heen met hem van plan zijn? Heeft tot ze hem afzetten alle chaos die hij veroorzaakt ook nog een doel?Her antwoord hierop, zoals ik het zie.
Vorig jaar was ik nog van mening dat Trump nog steeds verwikkeld was in een '5D chess'-spel. Voorwaarde voor deze denkwijze is dat Trump gezond is van lijf en leden (en geest).
Nu, een jaar later, is duidelijk dat de beste man volkomen ontoerekenjngsvatbaar moet worden verklaard vanwege een dementerende staat. Als je hierin meegaat kan er al geen sprake zijn van welj bewust beleid dan ook.
Misschien is de trieste realiteit dat Trump maar wat doet en zegt en dat er helemaal geen plan achter zit. Het doet enorm denken aan zijn chaotische eerste regeringsjaar, 2017. Voor de komst van Q was er geen touw aan vast te knopen. Was hij toen al dementerend? Gezien het gedragspatroon lijkt het er wel op.
Mike
Het klopt dat Trump de genadeklap aan Amerika toe brengt. Dan blijft het de vraag waarom de rest van de Democraten en Republikeinen ook al jaren werkt aan de vernietiging van Amerika als supermacht.