Voorstel artikel, nog aanvullingen gedachte voor ik het ga publiceren
---//---
We moeten boosheid gaan tonen in de praktijk, potige kerels politiek bedrijven.
Ja maar is dat niet de verkeerde weg, komt dat niet over als bedreiging? Ja natuurlijk en dat zal helaas zo moeten, de politiek niet meer over straat in het donker, ja zo zal het moeten zijn.
Maar toch vindt ik dat niet de juiste weg zullen veel mensen zeggen !!
Oh ja, en die verplichte vaccinaties dan, vele tientallen miljoenen doden en de oversterfte mag nog steeds niet bekend worden. De politiek geeft geen rekenschap de rechtspraak, bestaat die nog.
Potige kerels die politiek gaan bedrijven en dat begint op lokaal niveau waar de politiek benaderbaar is met bijvoorbeeld de lentekriebels mentaliteit verbieden, lokaal de politiek en de leraren bedreigen, mijn kinderen hebben vrijaf als jullie die waanzin pedo spelletjes gaan onderwijzen, kom mijn kinderen maar eens helen als je durft dan kun je klappen krijgen. Voor je rechten opkomen, je burgerrechten.
Die linkse honden AZC inrichtingen verbieden, potige kerels die geen ontzag hebben voor wet handhavers -de politie- die in dienst staan van een in en in criminele overheid.
Wie er nu nog politieman of vrouw is heeft hier duidelijk voor gekozen, heeft het Romeo beleid goed gekeurd door geen ontslag te nemen. Ze hebben goedgekeurd dat ons land onder bewind staat van dictatoriale WEF lappenpoppen. Die mogen best een gevoel van onbehagen gaan ervaren van potige burgers. Ze hebben ervoor gekozen in dienst te blijven van dictators die aan vrijheidsberoving deden met de pandemie hoax en zullen dat weer gaan doen bij een eventuele energie lockdown.
Ga jij thuis zitten met de bibbers omdat -voormalig oom agent- dat zegt of lap je de richtlijnen aan je laars en sluiten ze je maar lekker op als ze dat willen. Met een massaal potige kerels beleid komen ze al snel cellen te kort buiten de moeilijkheden die ze daarnaast gaan ervaren van letterlijke bedreigingen.
KOM OP VOOR JE BURGER RECHT
Je werd immers al met je leven bedreigd door die Vax spuiten.
Je wordt met je leven bedriegt, met je gezondheid door de dagelijkse Chemtrails waar de overheid niets aan doet, dus met medewerking en stilzwijgende goedkeuring.
Ja maar dat is landelijke politiek, nee dat is lokaal aan te pakken, lokaal zitten de handlangers van de landelijke politiek, aanpakken die criminelen, letterlijk bedreigen van hun eigen veiligheid. Het is oorlog, je leven wordt bedreigt.
GENOEG IS GENOEG
WORDT GVD EENS BOOS
En als boosheid niet helpt ga ze dan maar bedreigen, wij worden immers elke dag bedreigt snappen jullie dat niet, wees geen watje want je bent al op weg Altzheimer en allerlei andere ziektes te ontwikkelen zeker de gevaccineerden die hun leven niet meer zeker zijn. (hartziektes, kanker en het 75 pagina’s vrijgegeven ziektes en gebreken dossier !!)
Een tip voor politieagenten, wordt ook eens BOOS op jullie leiding want jullie worden ook gewoon misbruikt en jullie leven loopt ook gevaar.
Verpleegkundigen en dokters kom zeker in verzet en toon nederigheid voor jullie -in en in foute gedrag- of zie rechtszaken tegemoet voor het toedienen van de vaccinaties, de schending van jullie eed, ik zal de gezondheid van mensen niet schaden
Roep jij nu op tot een burgeroorlog?
Nee dat nog net niet maar een zogenaamde populaire VS benadering van de REGIME CHANGE zou ik wel willen voorstellen. Allemaal het werk neerleggen voor een week en Nederland totaal to stilstand brengen is wel een vereiste om tot dit resultaat te komen.
ALLEMAAL tegelijk bijvoorbeeld een week vakantie opnemen en alle wegen blokkeren, allemaal 24/7 dag en nacht lukt dat niet dan massaal de ziektewet in, allemaal.
HET MOET MAAR EENS AFGELOPEN ZIJN.
Die financiering en goedkeuren van zinloze oorlogen zoals Oekraïne en nu de VS in dienst van superschurken staat Israel die nu weer tezamen nieuwe genocides aan het uitvoeren zijn in Iran en Libië.
NIET UIT ONZE NAAM
En dat verzet kan dus kleinschalig gevoerd gaan worden door potige kerels die lokaal verzet organiseren om vervolgens te laten uitgroeien naar landelijk verzet als een potige kerels kanker gezwel.
Want de overheid is een kankergezwel dat bestreden moet worden en niet zoals nu ongehinderd door kan woekeren.
En het kan allemaal beginnen op lokaal niveau met potige kerels, …