Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Poetin zou eindelijk de langverwachte doodsteek kunnen toebrengen nu definitief aan de EU-economie.
Hij heeft zojuist bevolen dat een deel van de Russische LNG-export naar de EU wordt omgeleid naar Azië, en als de EU Zelensky niet dwingt om hem meer te geven van wat hij in Oekraïne wil, dan zou er voor hem geen reden zijn om de Russische export naar de EU niet volledig stop te zetten en zo een volwaardige crisis te veroorzaken.
I have been looking for this article and this possibility for years: “How can I tackle & reverse the destructive heavy metal Chemtrail destruction of my garden so that organic gardening becomes a possibility again” – HM
De Comfrey plant (smeerwortel) gaat mijn chemtrail planten en bomen te hulp schieten !!
Al sinds enige jaren sinds 2023 heb ik te maken met de heftige toename van het Chemtrail programma, het zogenaamde zonlicht blokkeren vanwege de opwarming van de aarde (een Hoax). Mijn permacultuur tuin had hier zwaar onder te lijden dode struiken, bomen en planten die niet wilden kiemen en het uitsterven van de honingbijen.