Dotcom Radio

Ik zie dit heel anders. De protesten van het afgelopen weekend waren organisch. Er was zojuist iemand standrechtelijk geexecuteerd door een schietgrage federale agent en de woede hieromtrent was gerechtvaardigd. Worden deze protesten gekaapt door personen of organisaties met veel geld? Zeker gebeurt dat.

Wat Steven suggereert is dat er professionele raddraaiers tussen zitten die chaos veroorzaken. Zeker gebeurt dat. Maar stuurt de federale overheid vanuit Washington dan geen professionele raddraaiers naar linkse steden? En zit daar niet ook veel geld achter? Wie veroorzaakt hier de chaos? Had het immigratieprobleem niet door de federale overheid in samenspraak met regionale en lokale overheden kunnen worden aangepakt? Wist je dat voorgaande presidenten, waaronder ook Obama, deportatiecijfers hadden die die van Trump vele malen overtroffen, maar dan zonder al dit drama en theater en CHAOS.

Steven verwijst naar de gewone hardwerkende, belastingbetalende burger die zich netjes aan de regels houdt, wiens leven verstoord wordt door protesten van, zoals Kuhn suggereert, 'werkeloos links tuig'. Recentelijk schreef ik nog: er bestaan geen rechtse revolutionairen, conservatieven conserveren de status quo. Die gewone hardwerkende, belastingbetalende burger is juist onderdeel van het probleem en zijn orde en rust MOET juist verstoord worden door chaos, anders gebeurt er niets. Wat nodig is is een REVOLUTIE. Was jij daarom niet ook zo'n voorstander van de Gele Hesjes, Henk?

Er wordt dus kennelijk vanuit beide kanten van het politieke spectrum met grote sommen geld aangestuurd op chaos. Wie van de twee is gevaarlijker voor de openbare orde? Een veganistische magere spriet van Antifa met een molovcocktail of een zwaarbewapende paramilitaire ICE-agent? Steven Kuhn wijst met het verheven vingertje de verkeerde kant op. Dus nee, ik ben geen fan.

Mike

Laatst bewerkt:
Ik zie dit heel anders. De protesten van het afgelopen weekend waren organisch. Er was zojuist iemand standrechtelijk geexecuteerd door een schietgrage federale agent en de woede hieromtrent was gerechtvaardigd. Worden deze protesten gekaapt door personen of organisaties met veel geld? Zeker gebeurt dat.

Wat Steven suggereert is dat er professionele raddraaiers tussen zitten die chaos veroorzaken. Zeker gebeurt dat. Maar stuurt de federale overheid vanuit Washington dan geen professionele raddraaiers naar linkse steden? En zit daar niet ook veel geld achter? Wie veroorzaakt hier de chaos? Had het immigratieprobleem niet door de federale overheid in samenspraak met regionale en lokale overheden kunnen worden aangepakt? Wist je dat voorgaande presidenten, waaronder ook Obama, deportatiecijfers hadden die die van Trump vele malen overtroffen, maar dan zonder al dit drama en theater en CHAOS.

Steven verwijst naar de gewone hardwerkende, belastingbetalende burger die zich netjes aan de regels houdt, wiens leven verstoord wordt door protesten van, zoals Kuhn suggereert, 'werkeloos links tuig'. Recentelijk schreef ik nog: er bestaan geen rechtse revolutionairen, conservatieven conserveren de status quo. Die gewone hardwerkende, belastingbetalende burger is juist onderdeel van het probleem en zijn orde en rust MOET juist verstoord worden door chaos, anders gebeurt er niets. Wat nodig is is een REVOLUTIE. Was jij daarom niet ook zo'n voorstander van de Gele Hesjes, Henk?

Er wordt dus kennelijk vanuit beide kanten van het politieke spectrum met grote sommen geld aangestuurd op chaos. Wie van de twee is gevaarlijker voor de openbare orde? Een veganistische magere spriet van Antifa met een molovcocktail of een zwaarbewapende paramilitaire ICE-agent? Steven Kuhn wijst met het verheven vingertje de verkeerde kant op. Dus nee, ik ben geen fan.

Mike

Het gaat om het idee Take America Back

Laatst bewerkt door een moderator:
Castor Olie: De keukengeneeskunde die bijna verdween

Barbara O’Neill heeft tientallen jaren besteed aan het onderwijzen van natuurlijke remedies door middel van lezingen, retraites en video’s die door miljoenen mensen zijn bekeken. Wat volgt is ontleend aan haar werk, met name haar leringen over ricinusolie compressen, zoals gepresenteerd in meerdere lezingen, waaronder “Natural Remedies,” “Home Remedies,” en “Simple Home Remedies.” De kennis is van haar; dit essay is een poging om het te distilleren en over te dragen.

Ik heb nooit gezegd dat hij niet slim was. In de video die je eerder deelde op X praat hij als een boomer. Ik ben nog steeds geen fan.

Mike

In een eerder artikel en reactie schreef ik dat Maduro om een andere reden is gearresteerd dan alleen de olie.

In het veleden viel de VS andere landen binnen om er een nieuwe regering te vestigen die naar de VS luisterde. Bekende landen en meer dan 5 miljoen doden werden zijn Irak, Libië, Syrië en Afghanistan die nog vers in het geheugen liggen. Maar dit is anders!

Ik ga het bekijken, maar ben het er nu al niet mee eens. Be angry, be very angry!

Mike
Ik heb het bekeken. Nog steeds niet onder de indruk, verre van. Een paar jaar geleden was dit een goed verhaal geweest. Anno 2026, als in Amerika de paramilitaire stromtroopers voor je deur staan en mensen mishandelen, ontvoeren of doden, valt er weinig te bouwen. Hij trekt de vergelijking met die fake opstand in Iran. Hij mag zelf wel eens wat vaker op z'n telefoon kijken, dan snapt hij beter wat er werkelijk allemaal speelt in de wereld. Allemaal 'boomer slop', zoals de Amerikanen zeggen. Ik zeg: revolutie! Be angry. Be VERY angry!

Mike

Dus jij kijkt TV en je denkt goed geïnformeerd te zijn, …?
Ik kom ze dagelijks tegen, mensen die de TV, het journaal etc als bron aanhalen bij wat ze met overtuiging voor het voetlicht brengen. Ze zoeken soms via Google en krijgen keurig de reeds ingebakken denkbeelden op een presteer blaadje voorgeschoteld en denken “Bingo zie je wel”

Een gif als geen ander: Hoe microplastics onze planeet en ons lichaam corrumpeerden.

Microplastics hebben elk ecosysteem op aarde geïnfiltreerd, van de Marianentrog, bijna 10.000 meter onder zeeniveau, tot Arctische sneeuw met 14.000 deeltjes per liter. Ze circuleren in menselijk bloed, nestelen zich in longweefsel en passeren de placenta barrière in zich ontwikkelende foetussen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.665
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan