Dotcom Radio

Ik zie dit heel anders. De protesten van het afgelopen weekend waren organisch. Er was zojuist iemand standrechtelijk geexecuteerd door een schietgrage federale agent en de woede hieromtrent was gerechtvaardigd. Worden deze protesten gekaapt door personen of organisaties met veel geld? Zeker gebeurt dat.

Wat Steven suggereert is dat er professionele raddraaiers tussen zitten die chaos veroorzaken. Zeker gebeurt dat. Maar stuurt de federale overheid vanuit Washington dan geen professionele raddraaiers naar linkse steden? En zit daar niet ook veel geld achter? Wie veroorzaakt hier de chaos? Had het immigratieprobleem niet door de federale overheid in samenspraak met regionale en lokale overheden kunnen worden aangepakt? Wist je dat voorgaande presidenten, waaronder ook Obama, deportatiecijfers hadden die die van Trump vele malen overtroffen, maar dan zonder al dit drama en theater en CHAOS.

Steven verwijst naar de gewone hardwerkende, belastingbetalende burger die zich netjes aan de regels houdt, wiens leven verstoord wordt door protesten van, zoals Kuhn suggereert, 'werkeloos links tuig'. Recentelijk schreef ik nog: er bestaan geen rechtse revolutionairen, conservatieven conserveren de status quo. Die gewone hardwerkende, belastingbetalende burger is juist onderdeel van het probleem en zijn orde en rust MOET juist verstoord worden door chaos, anders gebeurt er niets. Wat nodig is is een REVOLUTIE. Was jij daarom niet ook zo'n voorstander van de Gele Hesjes, Henk?

Er wordt dus kennelijk vanuit beide kanten van het politieke spectrum met grote sommen aangestuurd op chaos. Wie van de twee is gevaarlijker voor de openbare orde? Een veganistische magere spriet van Antifa met een molovcocktail of een zwaarbewapende paramilitaire ICE-agent? Steven Kuhn wijst met het verheven vingertje de verkeerde kant op. Dus nee, ik ben geen fan.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.652
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan