Dotcom Radio

Magnesium: Een reactief metaal uit gesteente, hoe kan het lichaam dat opnemen uit chemische gewonnen elementen? Of is dit ook een fabeltje. HELP ik weet het niet meer [!]

Ik heb zo mijn twijfels bij deze medicingirl en als ik de reacties onder de substack lees ben ik niet de enige.
Luister naar je lichaam, zou ik zeggen. Veel mensen hebben baat bij magnesium suppletie in de juiste vorm.
Zelf had ik erg veel last van hartkloppingen bij het inslapen. Toen ik de magnesium liet staan was dat voorbij. Duurde best lang voor ik in de gaten had dat het met magnesium te maken had.
Nu neem ik 2 keer per week voetenbad met chloride en KZZ en dat gaat goed.

Dag kiemtheorie. (de virus theorie)

In 1878 stal en verdraaide een Franse chemicus genaamd Louis Pasteur het onderzoek van zijn tijdgenoot Pierre Bechamp. Wat de meest winstgevende leugen in de menselijke geschiedenis zou worden ontstond: de kiemtheorie van ziekten. Terwijl Bechamp ontdekte dat bacteriën uit onze eigen cellen voortkomen om de toxiciteit op te ruimen, stond Pasteur erop dat deze micro-organismen van buitenaf binnenvielen om ons aan te vallen, waarmee hij de basis legde voor een medisch systeem dat uiteindelijk kwik, aluminium, formaldehyde en zieke dierlijke weefsels rechtstreeks in de cellen zou injecteren in de bloedbanen van pasgeboren baby’s.

Virusmanie, …

In 1887 merkte arts Auguste Lutaud op dat men in Frankrijk een anarchist, een communist of een nihilist— kon zijn, maar geen anti-Pasteuriër. Louis Pasteur had iets opmerkelijks bereikt: hij had een bepaalde manier van denken over ziekten zo dominant gemaakt dat het in twijfel trekken ervan sociaal onaanvaardbaar werd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.638
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan