Dotcom Radio

[Annette] Ik ben een luisteraar van Dotcomradio en eea was vandaag niet te downloaden zoals je al aangaf. In dit soort gevallen probeer ik altijd de tor browser. Hier werkt het iig wel Begin van de middag heb ik de uitzending beluisterd.

Mijn antwoord: Een mooie oefening voor als we er niet meer zijn als de censuur zo doorgaat. Als jij dit weet, mogen ze dat allemaal zelf uitzoeken. Net als wel of niet gevaccineerd toch ? Zelfredzaamheid

Aan zelfredzaamheid
ben je veel tijd kwijt
Maar nog geen seconde spijt
want met al die vleit
Weet ik mezelf aardig te redden
en ga dan ook met een gerust gevoel te bedde
Hoi Henk. Heb het uiteraard ook geprobeerd via een tor browser maar ook zonder resultaat helaas
 
als je de beveiliging omzeilt lukt het ook

Voor dat kunstje betalen we echter geld, dus ik snap het niet dat dit zo eenvoudig te omzeilen is
Zet ik de ssl beveiliging uit dan kom je lager in de zoekmachine ranking
Bij een site die ik in de VS host vroegen ze 40 euro per jaar voor de ssl beveiliging (niet gedaan) en vond een gratis plug in. Nou ja gratis, wel vele uren uitzoek werk om dit weer te ontdekken.

Kan ik de link op de website aanpassen en werkt die niet meer als de provider de zaak hersteld ?

Mijn gedachte was, ze wachten maar met z'n allen kunnen ze vast wennen als we met censuur te maken krijgen.

Gisteren reageerde iemand, je kunt het ook op bitchute zetten.
Natuurlijk, maar wie moet dat doen, en hoeveel tijd kost dat

Op de tuin hangt absint te drogen, moet alleen nog even uitzoeken wat ik ermee moet doen, ... al vijf weken
 
dotcom.radio aflevering 280 van 10-10-2021

Deze week in aflevering 280: kamervraag: krijgen we het Sociaal Krediet Systeem? – Sociale media op zwart – QR code verlengt – Vaccin 3 goedgekeurd – Zonder vaccin ontslag? – Niet reizen – Geen werkeloosheid geld – Goedkeuring malaria vaccin – Moet ook de partner van ’n zorgmedewerkers gevaccineerd zijn? – en meer, …

 
De wereld is niet gek geworden als je weet hoe de lijntjes lopen, …

Als twee bedrijven, slechts twee, overal hun tentakels hebben uitgeslagen in alle lagen van de industrie, werkelijk alle lagen dan is de wereld regeren een peulenschilletje, en dan gebeurd er niets maar dan ook niets zonder dat die twee bedrijven daar dik geld aan verdienen. Dus ook aan deze zogenaamde crisis !!

 
Wat als de politie je vriend gaat worden? update

ZIEK MELDINGEN verspreiden zich nu naar andere sectoren van de economie, omdat geïnformeerde Amerikanen NEE zeggen tegen de Spike Eiwit Killers: Brandweerlieden, politieagenten, spoorwegpersoneel en vele anderen zeggen in wezen: “Kom op Brandon” en zeggen tegen de vaccinatie-ijveraars dat ze de pot op kunnen.

 
De beste forumleden doen het al, bijdragen plaatsen net als een journalist dat doet.

Een kop die mensen nieuwsgierig maakt (dwingt) om verder te lezen / kijken (die maak je vet gedrukt)

Een korte samenvatting van drie a vier regels zodat je eigenlijk de strekking van het verhaal al in een notendop weet en alleen verder hoeft te lezen voor de details

Daarna de link naar het artikel of de video

... dan hoeft Mike ook geen; "Samenvatting graag" te plaatsen onder je bericht

noot: Hoeveel van jouw waardevolle bijdragen zouden al ongelezen voorbij zijn gekomen omdat mensen simpelweg alleen maar tijd willen en kunnen maken voor belangrijke zaken. Maak dus je bijdrage waardevolle als hij dat verdient, ....
 
Dit bericht werd net gedeeld via BlueTruth

Covid-19 maatregelen (ken je rechten)

De zogenoemde corona-maatregelen zijn zeer ingrijpende maatregelen die een ernstig diepe inbreuk op onze fundamentele mensenrechten plegen. Vrijheidsbeperkende maatregelen zijn alleen toegestaan voor mensen waarbij een ernstige en besmettelijke ziekte is vastgesteld die dan ook een aantoonbare ernstige bedreiging voor de gezondheid van de bevolking vormen. Alleen die mensen kunnen en mogen in quarantaine gebracht worden.

Ingrijpende maatregelen mogen ALLEEN op grote schaal worden uitgevoerd wanneer de noodtoestand is uitgeroepen, dit is echter tot op heden nooit gebeurd. De media en de overheid trachten ons in dwaling te brengen door te zeggen dat er een noodsituatie is maar dat is nog iets ander dan het uitroepen van de noodtoestand. De regering weigert de noodsituatie uit te roepen waardoor de afgekondigde maatregelen onrechtmatig en onwettig zijn.

 
Er wordt me weinig tijd gegund voor ander werk vandaag want dit is alweer het derde artikel dat geplaatst / geupdate werd en al een voor morgenvroeg. Allemaal zaken met een hoge prioriteit.

Zou jij in China willen wonen met het Sociaal Krediet Systeem? Het hoge woord is er uit in Nederland komt het ook!!

Dit vertaalde ik aangevuld en voorzien van mijn eigen gedachten zo’n 16 maanden geleden, toen nog een complot gedachte, nu reeds de realiteit in Frankrijk sinds 18 juli en 25 september in Nederland. Ik ga elke week zaterdag reeds de straat op om te protesteren, ik weet wat er komen gaat en dat ik daar niet aan meedoe. Zijn dit de laatste maanden dat ik nog in (reeds beperkte) vrijheid kan leven voordat ik huisarrest krijg en hoop dat er iemand voor mij de wekelijkse boodschappen gaat doen voorlopig?

 
Spaanse Griep & Covid, de overeenkomsten

Als je niets leert van het verleden ben je gedoemd dezelfde fouten te herhalen. Wat leert ons de beruchte Spaanse Griep pandemie die minimaal 20 miljoen doden opleverde, maar er gaan ook cijfers de ronde die een vijfvoud hoger zijn. Het eerste getal is echter al zorgwekkend genoeg als je deze cijfers gaat vertalen naar de COVID nep pandemie, ehh nep pandemie? Nou, niet helemaal want het gevaar schuilt in de komende herfst en winter en het boostershot wat een ieder dient te nemen om hun ‘vrijheid’ te kunnen behouden, …

 
Henk en Mike, in de laatste dotcom uitzending hadden jullie het over rechten en verdragen, een stuk of 15. In de post #3532 van Henk hierboven zie ik geen verdrag van Helsinki, dus dat zou er ook nog bij kunnen, of ik lees er overheen?
Covid-19 staat toch al op de A-lijst?
 
C19 staat nog steeds niet op de A-lijst. De tweede kamer heeft het goedgekeurd, maar het is nog altijd niet door de eerste kamer. Ja, Verdrag van Helsinki is ook van toepassing, dat is eigenlijk een vertaling van de Neurenberg Code naar een internationaal verdrag.

Mike
 
Ok dat wist ik niet. Dan kan het uitgeprint worden 👍

Ik zag het bij RIVM op de A-lijst staan, maar niet bij wetten.overheid.
 
Henk en Mike, in de laatste dotcom uitzending hadden jullie het over rechten en verdragen, een stuk of 15. In de post #3532 van Henk hierboven zie ik geen verdrag van Helsinki, dus dat zou er ook nog bij kunnen, of ik lees er overheen?
Covid-19 staat toch al op de A-lijst?
Deze bijdrage komt van betrouwbare bron - de politie- dus ik mag aannemen dat hier alle zorgvuldigheid is betracht
 
Hoe blijven je hersenen flexibel in duistere tijden?

Net als met Alzheimer waar je hersenen niet meer functioneren door extreme gifstapeling en je lichaam te weinig essentieel bouwstoffen heeft om te detoxen, zo zorgen de media propaganda kanalen ook voor gifstapeling. Het verschil tussen ‘meningen’ en ‘feiten’ zijn niet meer van elkaar te onderscheiden. Buiten gifstapeling is er nog een overeenkomst met Alzheimer, deze patiënten worden gevoed door supermarkt producten met ontoereikende voedingswaarde en een pesticiden overdosis. Ontoereikende -gedachten- voedingswaarde ontbreekt ook chronische bij de propaganda media, waar de ‘patient’ niet meer zelfstandig op zoek gaat naar de hersenvoeding en alles slikt voor zoete koek, geen denken meer maar geloven en hopen.

 
Staat het COVID kaartenhuis op instorten?

Texas heeft de QR code verboden, Frankrijk schiet in het senaat verplichte vaccinatie af met 262 stemmen voor de vrijheid van keuze en 62 stemmen voor gedwongen vaccinatie! Het Spaanse Ministerie van Volksgezondheid geeft in een officiële brief toe, zoals via de rechtbank met een WOB verzoek was gevraagd door een groep biologen, dat zij NIET beschikken over een geïsoleerd monster van het Sars Cov2-virus. In een FDA-document geeft men toe dat de “Covid” PCR-test is ontwikkeld zonder geïsoleerde monsters voor test kalibratie, wat feitelijk toegeeft dat er ‘iets’ anders wordt getest. Ons Politieke Kartel wordt door Thierry Baudet voor het blok gezet, hij stelt terecht dat mRNA een genetisch experiment is zonder lange termijn testen. De val is gezet en het Kartel kan niet anders dan erin trappen om nog enigszins de geloofwaardigheid van ‘veiligheid’ te redden. Testen die normaal 10 jaar duren schijnen dus nu binnen een jaar doorlopen zijn? “Ze” zeggen dat dit een permanente onwaarheid is van Baudet en wordt nog eens bevestigd dat mRNA veilig is en uitgebreid getest door ‘de enige dokter’ in de kamer, terwijl de Jonge zijn ongenoegen uit door met het hoofd te zitten schudden. Kom op zeg, jullie leugens komen nu wel heel transparant naar buiten. In de Franse senaat horen we dezelfde geluiden. De “vaccins” zijn veilig en uitgebreid getest. Schijnbaar hebben ze op meer plaatsen opdracht gehad van de marionetten poppenspelers om dit te zeggen, een soort internationale buiksprekers act. In eigenland geeft Bluetruth aan de de regering dagelijks de wet met voeten treed en hun hand overspelen.`

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.851
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan