Dotcom Radio

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Al geruime tijd maak ik wekelijks onderdeel uit van een panel bestaande uit mijzelf, Ron Fonteine en Arend Zeevat o.l.v. Henk Mutsaers, waarin wij wekelijks onze kijk geven op het (alternatieve) nieuws en op voeding en gezondheid. Al deze uitzendingen zijn terug te luisteren via deze link:

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast.html

Hierbij wil ik jullie niet alleen via dit forum wijzen op het bestaan van deze uitzendingen, maar jullie ook uitnodigen om erop te reageren met vragen of opmerkingen of suggesties. Bij deze dus!

Mike


 
Zit te wachten op die van vandaag.

Ik wil wel weten waar je je beter wel/niet kunt vestigen op de wereld in deze tijd (of het is om het even). Ook met kijk op voeding etc.

Mandela effect zou ik jullie kijk ook wel op willen weten.
 
Die van vandaag staat online, hoor! Voor wat betreft je vragen, we nemen ze mee naar de volgende uitzending.

Mike
 
Cache leegmaken? Jouw cookies verwijzen terug naar de site zoals-ie vorige week was.

Mike
 
Hoe je kom je er iedere keer weer op hahaha, je schudt die woordspelingen zo uit je mouw volgens mij :p.
 
Ik beluister het ook elke week. Ga nu die van vandaag beluisteren.

Ik weet niet of het thema spiritualiteit ook aan bod zou kunnen komen. Is misschien te veelomvattend.

Dorothé
 
Ja, ik vind dat belangrijk. Je kunt daar ook je lievelingsthema inweven: vrouwelijk-mannelijk. En misschien de connectie met de natuurvolkeren en ook met de religies etc.

Maar kijk maar wat kan en ook voor de anderen interessant is.

Dorothé
 
Ik ben inmiddels ook trouw luisteraar en fan van Dotcom radio ;-)
Wat mij betreft mogen jullie het wel eens hebben over de disinfo van
New Age, non dualisme e.d. Voor mij is het inmiddels wel duidelijk hoe de vork in de steel zit, maar om me heen zie ik nog zoveel mensen die dit (nog) niet willen/kunnen inzien.
Verder vette complimenten voor jullie programma!
 
Ik ben ook trouw luisteraar en fan van Dotcom radio ;-)
Wat mij betreft zou ik het fijn vinden als jullie eens ingaan op de desinfo van New Age en non dualiteit. Voor mij inmiddels wel helder hoe e.e.a in elkaar steekt, maar om me heen zie ik nog veel mensen die dit (nog) niet kunnen/willen zien. Haha, heeft bij mij ook wel even geduurd.
Vette complimenten voor het programma en ga zo door! Ik kijk er iedere zondag echt naar uit.
 
Ik ben ook trouw luisteraar en fan van Dotcom radio ;-)
Wat mij betreft zou ik het fijn vinden als jullie eens ingaan op de desinfo van New Age en non dualiteit. Voor mij inmiddels wel helder hoe e.e.a in elkaar steekt, maar om me heen zie ik nog veel mensen die dit (nog) niet kunnen/willen zien. Haha, heeft bij mij ook wel even geduurd.
Vette complimenten voor het programma en ga zo door! Ik kijk er iedere zondag echt naar uit.

NB Het lukt me al een hele tijd niet meer om te reageren binnen dit forum. Geen flauw idee waar dit aan ligt. Nu probeer ik het maar eens via IE i.p.v Mozilla.
 
Nou ja, blijkbaar ligt het bij mij toch aan de browser want via Explorer lukt het dus wel om te reageren. Heel vreemd...
 
Ik kon zojuist niet inloggen met Mozilla Firefox. Nadat ik de cache had leeggemaakt kon het wel. Kennelijk heb ik te maken gehad met een of andere foute cookie. We nemen jouw vraag mee naar de volgende uitzending!

Mike
 
Ja, men kan die thema's in elkaar verweven. Zo kan men ook ingaan op de passiviteit van de New Age en dat deze mensen altijd denken dat ze met energie (Gedachten) alles kunnen beïnvloeden.
Ook de nieuwe Tijdskinderen zou men kunnen ontkrachten. Veel mensen denken dat deze wezens de wereld gaan redden.

Vaak zijn de new Agers ook vegetarisch/veganistisch omdat ze vinden dat de beesten angst hebben als ze gedood worden en wij dan die angst opeten.
Ze zeggen zelfs dat we uiteindelijk (op aarde) zonder eten kunnen en alleen van de lichtenergie leven.
En dan die zaken met de aliens.

Och, er is zoveel om op in te gaan op dit spiritueel thema....
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan