Donaties

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Recentelijk wees ik in de voorsteltopic van Heksje op de PayPal-knop die onderaan op dit forum te vinden is. Sindsdien heb ik enkele donaties mogen ontvangen, waarvoor hartelijk dank. Nu wordt het echter tijd om dit wat breder onder de aandacht te brengen.

Ik ben van plan om dit forum en mijn andere sites onder te brengen bij de beveiligde omgeving van mijn host. Dit levert behalve betere bescherming tegen hacks ook een grotere snelheid op, iets wat dit forum zeker ten goede zal komen. Het brengt echter ook extra kosten met zich mee. Het zou mooi zijn als jullie mij hierin tegemoet willen komen, aangezien dit forum gratis is en ik hier veel vrije tijd en energie in steek, naast mijn werk als docent.

Jullie donatie is dan ook niet alleen om extra kosten te dekken, maar ook als dank voor al het werk dat ik dagelijks verricht om dit mogelijk te maken. Zie een financiele bijdrage maar als een energieruil, waarbij je alle energie die ik voor jullie lever beloont met een tegenprestatie die je geheel uit eigen vrije wil en naar eigen inzicht doet.

Alvast bedankt voor jullie gift!

Mike
 
Ik heb begin januari weer gedoneerd. Ik heb me voorgenomen dit elk jaar te doen. Ik ga het dus nu niet weer doen, maar in januari weer.

Dorothé
 
Dankjewel, Dorothe! Ik krijg ook mails van mensen die geen donatie via PayPal kunnen of willen doen en die iets rechtstreeks op mijn bankrekening willen storten. Dat kan uiteraad ook. Daarvoor kun je me mailen op: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Jullie donaties worden zeer gewaardeerd!

Mike
 
Hoi Mike,

Heb je gisteren een mailtje gestuurd met de vraag voor je rekeningnummer. Bij deze weet je dat ik dat was en niet een random iemand die zomaar je rekeningnummer vraagt :)
 
Oplettende forumleden zullen misschien wel gemerkt hebben dat er nu https:// staat voor de URL van dit forum en dat je in de adresbalk een slotje ziet. Dit betekent dat dit forum nu in de beveiligde omgeving zit van de provider/webhost (Xolution). Wellicht heb je het gemerkt aan de verbeterde snelheid van het forum en dat je geen wit scherm meer krijgt soms als je de pagina ververst of een post plaatst.

De donaties druppelen slechts zeer langzaam binnen. Dank gaat uit naar hen die donaties hebben gedaan, maar er zijn extra kosten verbonden aan deze upgrade en jullie financiele ondersteuning is nog altijd zeer welkom. Gebruik hiervoor de PayPal-knop onderaan of mail mij voor mijn rekeningnr.: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt!

Mike
 
Omdat dit forum zo belangrijk is voor mij (en natuurlijk alle anderen), heb ik mijn bijdrage net weer gedaan.

Ik hoop dat we in 2018 weer veel goede info van dit forum en Mike mogen krijgen.

Bedankt Mike voor de eye-openers voor 2017! Ga zo door.

Dorothé
 
Ik wist helemaal niet dat dit kon. Ik heb nu dus net ook een kleine donatie gedaan.
 
Dankjewel voor je donatie, Kees! Ik laat je achternaam achterwege i.v.m. privacy, maar je weet wie je bent.

Mike
 
Dank aan Karien voor je donatie. Dank ook aan de persoon die mij bijna elke maand een klein bedrag toestuurt. Jullie blijk van waardering stel ik zeer op prijs!

Als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu elke maand om jullie steun vragen. Jullie bijdrages dienen niet alleen om de kosten voor dit forum te dekken, maar ook om meer betrokkenheid te creeren. Het is superbelangrijk dat dit soort informatie gratis beschikbaar is en blijft als burgerinitiatief dat van onderuit is ontstaan en niet van bovenaf bepaald wordt middels censuur of andere bemoeienis van autoriteiten. Hiervoor hebben we een ‘community’ nodig, een gemeenschap, we moeten het SAMEN doen. Om die reden heb ik ook de vorm van een forum gekozen, om iedereen de mogelijkheid te geven om zijn/haar zegje te kunnen doen.

Ik mis echter al jaren het gemeenschapsgevoel, het voelt alsof ik teveel de kar alleen moet trekken. D.m.v. VRIJWILLIGE maandelijkse financiele steun kunnen jullie mij laten weten hoezeer jullie het bestaan van dit informatieplatform op prijs stellen. Het maakt dat jullie hier d.m.v. donaties, hoe klein of hoe groot ook, medeverantwoordelijk voor worden. Ook dit is een vorm van participatie, dit hoeft niet enkel te gebeuren door te reageren op posts.

Uiteindelijk is de keus aan jullie of je hier wel of niet toe bereid bent, evenals de hoogte van het bedrag of de bedragen die je hier voor over hebt. Voor wie dit ziet als een goed voornemen en nog niet heeft gedoneerd, je kunt gebruik maken van de PayPal-knop onderaan de homepage of mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Dank alvast!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan