Donaties

Ik zet de succesvolle koers van vorig jaar door. Ik vroeg toen elk kwartaal om een donatie van 300 euro (100 euro per maand). In deze tweede helft van de derde en laatste maand van het eerste kwartaal zet ik de actie vanaf vandaag in, in de hoop en verwachting dat we eind maart op het nulpunt zitten. De beginstand is 300 euro en we tellen zoals gebruikelijk met elke donatie terug naar de nul. Alvast bedankt voor jullie gulheid!

Mike

Ik breng dit nog maar even onder de aandacht omdat we vanaf morgen nog 3 dagen te gaan hebben met nog 180 euro. Er gebeurt zoveel dat dit alweer op de 3e pagina was beland.

Mike

Ik breng de resterende 180 opnieuw onder de aandacht. Hij was alweer naar de tweede pagina door de veelvoud aan topics en posts. Op naar de eindstreep!

Mike

Jullie dagelijkse reminder dat we nog 180. euro verwijderd zijn van het nulpunt. Dat moet toch te doen zijn nog voor 1 april, lijkt mij zo!

Mike

We zitten nu op 125 euro. Bijdrages van 10 euro die je kan doen n.a.v. mijn audio-update van vanmiddag tellen ook mee. Als 12 tot 13 mensen gebruik maken van het betaalverzoek in de topic Mike's audio updates zijn we er!

Mike

Kun je ons trakteren op een nieuwe audio update :D?

Op dit moment weet ik niet wat nu precies de tussenstand is in het Midden Oosten. Het lijkt nu rustig. Maar wat gebeurt er op de achtergrond? Geeft de VS het (tijdelijk) op? Is dit een conflict dat langzaam dooft? En wat doet Israël precies op dit moment? Je verwacht toch niet dat Israël toestaat dat de VS zich terugtrekt?

Begin Maart voelde dit toch als een conflict wat voorlopig niet zou stoppen. Waarbij er een winnaar moest komen. Als een soort eindstrijd, waarbij er, ook met 2030 in zicht, een winnaar moet komen. Of is wat we tot nu toe gezien hebben nog maar een voorproefje?

Ook gezien het WK voetbal in zicht lijkt me dat Trump zich nu gedeisd zal houden, voor de perceptie. En na de zomer volgen als snel de midterms.

En wat is nu de invloed op de economie? Volgens diverse voorspellingen hadden we nu allang zonder brandstof moeten zitten. De prijs is hoog, maar ik zie nog geen tekorten? Of gaan we de gevolgen pas later voelen?

En hoe actueel is zijn de Q posts nog? Time to end the horror show is een post van Mei. Maar om me heen zie ik nog steeds dat de meeste mensen geen idee hebben.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.684
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan