Ook vandaag weer breng ik mijn oproep voor donaties onder de aandacht. We hebben nog 620 euro te gaan tot aan het nulpunt. Moet ik nog benadrukken hoe UNIEK dit forum is? Hier volgen we de waarheid, waar deze ook toe mag leiden. Jarenlang dachten we dat Donald Trump hier een sleutelrol in zou spelen. En misschien is dat nog steeds zo, dit zal in de (nabije?) toekomst moeten blijken.
Wat in ieder geval duidelijk is dat niemand aan de top het verschil gaat maken, dat moeten We The People zelf doen. Wat Trump ons in 2025 heeft geleerd is dat blinde loyaliteit aan zijn persoon sektarisch is en nooit kan leiden tot blijvende verandering.
En dus past er alleen nog maar kritiek op basis van medemenselijkheid, volgens mij HET thema van 2026! Ik.hoef jullie waarschijnlijk niet te vertellen dat zowel het binnenland- als het buitenlandbeleid van Trump onmenselijk is. Mocht je je thuisvoelen in de persoonlijkheidscultus van Trump, dan is dit niet jouw platform voor nieuwsduiding. Binnenkort zal ik een audio-opname maken met mijn kijk op de zaken.
Als de boodschap is dat we het samen moeten doen, dan doe ik een beroep op jullie om mij te steunen. Nog iets meer dan 600 euro. Als je ziet wat er vorige maand is gedoneerd moet dit een peuleschilletje zijn, toch? Nogmaals, dit forum gaat niet achter een betaalmuur. Er is mij in de loop der jaren aangeraden om merchandise uit te brengen, een wekelijkse nieuwsbrief te starten of een boek te schrijven. Ik weiger dit allemaal categorisch.
De primaire motivatie voor mij is geen verdienmodel maar informatievoorziening. Als jullie de tijd en energie die ik hierin stop kunnen waarderen, bedenk dan dat geld jullie vorm van energie is om deze waardering te tonen. Maak gebruik van de PayPal-knoppen op de homepage, stuur me een PB via dit forum voor mijn IBAN of email mij op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ik reken op en dank jullie voor jullie steun.
Mike