Donaties

Een zeer toepasselijke donatie van 20,26 euro ontving ik eerder vandaag. Ik rond hem af naar 20 euro en daarmee is de stand 1146 euro. Nog 146 euro tot aan het halverwegepunt van 1000 euro. Het kan vanavond nog!

Mike

En nog eens 20,26 euro. Afgerond naar 20 brengt dit de tussenstand op 1126. Nog 126 euro voor we op de 1000 uitkomen voor de kerst. Het kan nog tot middernacht!

Mike

We hebben de 1000 net niet gehaald voor de kerst. Op ca. 100 euro na waren we dichtbij. Maar het kan natuurlijk ook nog tijdens de kerst. Hopelijk komt de kerstman bij mij langs.

Mike

1060 euro is de stand nu. Op 60 euro na hebben we de 1000 gehaald met de kerst. Met 1012,50 zitten we officieel op de helft, daar zijn we nu 47,50 euro van verwijderd. We hebben nog 5 dagen tot 1 januari. Dat is 212 euro per dag. Het zou natuurlijk mooi zijn als dat gaat lukken, maar of dit realistisch is...? Laten we een realistischer eindbedrag voor 2025 aanhouden en gaan voor 500 om het nieuwe jaar mee in the gaan. Dit berekent dat de komende 5 dagen er 560 euro moet worden opgebracht, oftewel 112 per dag.

Na al dat rekenwerk wellicht ten overvloede nogmaals het volgende:

Ik WEIGER om dit forum achter een betaalmuur te zetten. Reeds vanaf 2011 is dit forum GRATIS en dit zal ook zo blijven. Ik ben geen 'paytriot' en ben van mening dat deze info voor iedereen beschikbaar moet zijn. Het Fa(c)ts Forum is UNIEK, nergens in de Nederlandstalige onafhankelijke media krijg je deze duiding op actualiteiten op het gebied van voeding en gezondheid en (geo)politiek. Als jou dat iets waard is, beloon mij dan voor mijn inspanningen die min of meer 24/7 zijn. Ik typ dit om 4 u 's nachts en dit is geen uitzondering. Dit is je kans om iets terug te doen voor mij. Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij een PB sturen via dit forum of mij emailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Ik reken nog steeds op jullie. Alvast bedankt!

Mike

Laatst bewerkt:
Ik ga het loslaten en ga niet meer dagelijks reminders posten. De stand is nog altijd 1060 euro. Totdat er veranderingen optreden in deze tussenstand meld ik me weer.

Mike

Ik weet niet wat beter is, hier niets posten of juist wel. Als ik wel post verandert er niets aan de tussenstand. Als ik niets post verandert er ook niets. Maar dan verdwijnt dit onderwerp wel naar de achtergrond en wordt het steeds minder zichtvaar. Kom op, mensen, dit kan beter, veel beter. Elk jaar is het gelukt om de eindstsnd te behalen, dit jaar verloopt het veel te traag. Het is niet mijn schuld dat we Trump als held zijn kwijtgeraakt in 2025 en dat we nu in een niemandsland zweven waarin niets wordt opgelost, ik probeer het alleen maar te duiden. De tussenstand is nu al 3 dagen ongewijzigd, 1060 euro. Laten we er weer beweging in krijgen!

Mike

1055 euro. Mij hoor je niet klagen over kleine donaties, allemaal doen ze ertoe. Er zit weer wat beweging in. En nu volhouden!

Mike

En met de jaarlijkse bijdrage van Dorothe zijn we de psychologische grens van 1000 euro gepasseerd. 905 euro nu, laten we gaan voor een vlijmscherpe eindsprimt!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.662
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan