Donaties

Zojuist ontving ik van JulianB een spontane donatie van 30 euro. We naderen het eind van het tweede kartaal. De vorige keer ging het concept van kwartaaldonaties goed. Ik ga opnieuw uit van 100 euro per maand. Met aftrek van de donatie van Julian zitten we daarmee op 300 - 30 = 270 euro. Wie doet er mee?

Mike

Dankzij een donatie van Johnny zitten we nu op 250 euro. Nog twee weken te gaan tot het einde van de maand. Wie helpt me nog voor juli naar de eindstreep?

Mike

240 euro is de huidige tussenstand. Dit forum brengt je als geen ander op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen in de wereld. Niet alleen dat, maar we bieden ook een uniek perspectief. Als je dat waardeert kun je je waardering tonen d.m.v. een donatie. Met nog 7 dagen te gaan moet het toch mogelijk zijn om naar het nulpunt te komen voor 1 juli!

Mike

220 nu. Kom op, mensen, iets meer dan 200 te gaan. Vorig kwartaal kwamen we nog voor het begin van het nieuwe kwartaal keurig uit op nul. Dat moet deze keer toch ook lukken?

Mike

140 euro nu. Dinsdag is het 1 juli. Gaat het nog lukken om op nul uit te komen voor die tijd? Zou mooi zijn.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan