Doe ik het zo goed?

mvdberg86

New member
Onbewust leef ik al langer volgens de principes van Weston Price. Ik kom er nu pas achter dat dit een naam en een filosofie heeft, leuk!

Mijn omgeving vind alleen dat ik veel te veel en vet eet. Ik wil op dit moment iets afvallen (ongeveer 4kg) en eet op dit moment rond de 2300-2600 kcal per dag. 40% tot 50% van mijn voeding bestaat hierbij uit vetten. De rest uit eiwitten (20%) en het overige uit koolhydraten. Wanneer ik op deze manier eet, val ik dus af (meer dan een kilo per week, wat ik nu ook even wil). Volgens mijn omgeving is het dus echt bizar veel om 2300 - 2600 kcal te eten. Ik zal ook echt niet zeggen dat het weinig is, maar is het echt zo veel? Wanneer ik voor vette producten kies, kom ik nou eenmaal snel aan deze kcal. Ik vertik het om light- of andere bewerkte producten te eten.

Kunnen jullie mij vertellen of de verhouding vet/koolhydraten/eiwitten en kcal die ik aan hou een beetje kloppen?
 
Lijkt mij dat wanneer jij je goed voelt en blijft afvallen je erop kunt vertrouwen dat je het goed doet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan