Dit forum bestaat een jaar! HOERA

Angela

New member
Ik zat mijn geposte berichten eens terug te lezen bij mijn profiel.

Daar zag ik ineens dat ik de eerste onderwerpen een jaar geleden begonnen was!

Wat ben ik BLIJ met dit forum!



Als ik nu mijn geposte berichten zo terug lees dan word ik nog blijer!

Wat zijn er uiteindelijk al veel van mijn klachten (die ik alweer vergeten was!) verdwenen... :D



Een mens is soms zo vergeetachtig waar die vandaan kwam en went er zo gauw aan waar hij nu staat.



Dit moment maakt me dankbaar! Dank allemaal voor jullie hulp, steun en advies.

Natuurlijk speciale dank aan Mike!



Misschien een tip voor jullie om je geposte berichten eens terug te lezen :wink:

 
Het forum is gestart op 22-07-2011, dus morgen alweer 1 jaar en 4 maanden. Maar dat doet niet af aan het feit dat heel veel mensen dit forum gevonden hebben en er van leren en zich beter gaan voelen. Samen staan we sterk he?

Er zijn al veel mensen lid maar er lezen ook heel veel mensen 'achter de schermen' mee, alleen maar goed.

Lia

 
Ik had nooit durven vermoeden wat dit forum teweeg zou brengen. Er is een complete rauwe melkrevolutie gaande in Nederland en dit is nog maar het begin!

Mike

 
Tijd voor een echt feestje met rauwe melk ipv van bier en boeren kaas ipv chips. Als je echt hard wilt gaan dan een overdosis H2O2 :D

 
Mike en iedereen op dit forum gefeliciteerd en dat nog velen zich aansluiten !!

Gezond........... dat doen wij zelf !!

Arjan.

 
Oh wat gaaf, ik ben trots dat ik hier alle info kan vinden wat mij ten goede toekomt... Gefeliciteerd met ons allen, ben nog heel druk aan het lezen en ben over de helft met weston's price' s mooie boek. Heel erg leerzaam!

En net als Angela zegt worden we allen gezonder, en daar gaat het toch allemaal om..

Groet van Jolanda

 
Quote:
Er is een complete rauwe melkrevolutie gaande in Nederland en dit is nog maar het begin!


Nou volgens mij heb jij ook wel een dikke vinger in de zoute pap gehad van de 'Keltische revolutie', maar dat is vóór het forum al aangevangen, denk ik. Good job Mike en anderen! 8)

 
Ja, dat klopt. Voordat ik erover begon wist niemand in Nederland wat Keltisch zeezout was, met uitzondering van enkele topchefs en enkele kwaliteitsbakkers. Nu is het een begrip geworden.

Mike

 
+ de zapper

+ h2o2

+ levertraan

+ jodium

Allemaal hier geleerd!!

Voorheen kende ik wel een andere zapper, maar deze is super!

H2o2 kende ik alleen maar van haren blonderen;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.317
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan