Dietist

G

Guest

Guest
Weet iemand of er een dieetist in Amsterdam of omstreken zit die deze manier van eten adviseerd? Ik heb nl een student die kampt met ziekte van crohn en geen idee heeft hoe en wat nu te eten. Ik ben nog te kort met deze informatie bezig om haar goed te begeleiden.

Uiteraard heb ik haar op de hoogte gesteld van het boek die ze gaat bestellen. De de lezingen van mike wil ze een keer gaan bezoeken. Daarnaast dit forum doorgegeven en heb ik haar voor wp dag uitgenodigd maar dat gaat haar niet lukken.

 
op www.westonprice.nl vind je onder de button 'agenda' diverse lezingen die door Mike gegeven worden.

Sorry de rechtstreekse link wordt niet geplaatst, paar keer geprobeerd.

a.s. vrijdagavond in Soest

a.s. zondagavond in Spierdijk.

 
Bizzkwiekje,

Helaas zitten de dietisten muurvast in de onzin die ze op hun opleiding leren. Ze blijven hangen in een suikerverbranding, maar dan op basis van 'langzame koolhydraten', en vet blijft de vijand. Zucht, diepe zucht. Ik wil deze persoon evt. wel begeleiden.

Mike

 
Dank allemaal voor jullie reakties. Ik ga haar de info doorsturen en Mike ik zal haar je email adres geven. MOcht ze kontakt met je opnemen dan laat ik haar even aangeven dat ze via mijn praktijk is door verwezen.

Ik vond het schokkend om te horen dat haar arts dus had gezegd dat er geen genezing mogelijk was. Wat geef je zo n jong meisje dan voor boodschap mee he? Daar raak je toch behoorlijk gedemotiveerd door. Die boodschap kan alleen al ziek makend zijn.

Maar goed we nemen behoorlijk toe aan massa hier: en daar bedoel ik mee hoe meermensen zich bij Gaps aansluiten hoe groter de omslag gewoon vanwege meer massa. Dus zegt het voort zegt het voort :D

 
Quote:
Ik vond het schokkend om te horen dat haar arts dus had gezegd dat er geen genezing mogelijk was. Wat geef je zo n jong meisje dan voor boodschap mee he? Daar raak je toch behoorlijk gedemotiveerd door. Die boodschap kan alleen al ziek makend zijn.


Dat wordt het 'nocebo-effect' genoemd, een negatief placebo-effect. De 'wetenschap'doet er alles aan om een positief placebo-effect niet onderdeel uit te laten maken van de 'behandeling' maar heeft kennelijk geen moeite met een nocebo-effect. Artsen die zich hieraan schuldig maken, maken zich m.i. schuldig aan crimineel gedrag!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan