kaasmeisje
New member
Afgelopen zomer woog ik 74 kilo bij een lengte van 173 cm. Ik ben een tijd in het buitenland geweest waardoor ik weinig rauwe melk dronk, weinig vet at. Nu ben ik weer thuis en keldert mijn gewicht nog naar beneden. Weston rips had ik wat achter mij gelaten. Foei. Nu krijg ik in mijn omgeving te horen dat ik een magere spijker ben. Ik heb nog steeds kledingmaat 40 maar mijn borsten zijn verdwenen en het gezicht is schraal. Ik vermoed dat tarwe een groot probleem is sinds ik weer brood ben gaan eten. Ik lijk sinds de periode dat ik mij wel aan weston price heb gehouden en weer terugval op mijn voedingspatroon van vroeger onwijs heftig te reageren op voeding. Ik kan niet tegen drank. twee glazen wijn voelt als 10 liter bier. Ik heb continue dunne ontlasting. Ik ga zo naar de slager om botten te halen. Ik wil zo snel mogelijk op een verstandige wijze op gewicht komen en weer overgaan op wapf. Klein beetje hulp en aanbevelingen zou ik waarderen omdat ik nogal lastig vind om het vol te houden. Vooral praktische tips qua inkopen en wat te bereiden.