Detox

Hoi Claireelis, that´s all right! Ik ben ook echt geen makkelijk mens geef ik toe.

@ Mike: wat jij schrijft is precies zoals ik het ook zie. Eerst krijgt het citroenknoflookmengsel de schuld dat hij er ¨verkouden¨ van wordt en nu de ozon! Maar het lijkt niet echt door te dringen dat het een ontgiftigingsverschijnsel is. Hij volgt me niet. Het is gewoon zo: het water staat hem niet genoeg aan de lippen. Maar soms beginnen dingen toch al te dagen.

 
Ik lig boven mijn vriend zit beneden.

Van 1 nachtje slapen in de ozon (aparaat stond 40 minuten aan voor hij erin kwam) heeft hij het flink te pakken.

Hij zit telkens hoorbaar slijm te schrapen in zijn keel.

¨Verkouden¨ als hij is!

 
Sinds vorige week keelpijn en ben s morgens een uur aan t hoesten en proesten, voelde meteen als ontgiften!

Ben er eigenlijk gewoon blij mee dat ik dit dus wel kan.

Normaliter wordt ik amper 1x verkouden per jaar en had hier op t forum wel begrepen dat je een verkoudheid als iets positiefs moet zien.

Kan het kloppen dat h2o2 zoiets als dit in de hand werkt?

 
Quote:
Normaliter wordt ik amper 1x verkouden per jaar en had hier op t forum wel begrepen dat je een verkoudheid als iets positiefs moet zien.


Ja dat van "als iets goeds zien" vind ik altijd nog lastig, ik heb er best goede argumenten voor gelezen maar toen ik 3jaar geleden als eerste stap roomboter begon te gebruiken was ik ineens bijna niet meer ziek! Ik ben daarna maar 2 a3 keer ziek geweest en voorheen echt heel veel.. Ik neem aan dat er op zijn minst onderscheid is anders zou ik er nu dus slechter aan toe zijn :roll:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.424
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan