Depressieve klachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

-B.arr

New member
Ik kon niet echt een topic vinden waar ik dit in kon plaatsen, dus ik probeer het zo even.

Ik heb te kampen met erg depressieve klachten, geen eetlust, geen zin in de dingen, amper uit bed kunnen komen, dus laat opstaan, heel vervelend. Heeft ook te maken met bepaalde gebeurtenissen de afgelopen periode denk ik, gewoon een aantal teleurstellingen achter elkaar de afgelopen maanden, en ik merk dat mijn lijf erop reageert.

Misschien ook de bijnieren die uitgeput zijn, lever of bepaalde vitaminetekorten.


Heeft iemand tips?
Ik wil zeker niet naar de huisarts want die snapt er toch niets van. "Gewoon weston price" eten is te simpel.
Want de knop moet om... naar positiviteit... maar als mijn lichaam echt vitamines te kort heeft is er natuurlijk meer...

Zo ging het een tijdje redelijk goed, maar nu dus effe niet zo heel goed; alles kost zoveel moeite; ik kreeg van iemand de tip om naar een orthomoleculair te gaan (De Jong biotherapie in Oosterhout), maar ik twijfel daarover want die ondersteunen niet allemaal het weston price principe en kost natuurlijk geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan