Demonstraties

Ze laten zich lekker kennen.

Ik schat dat er een kleine 500(?) mensen aanwezig waren tijdens de bijeenkomst op de Koekamp en eigenlijk had ik nadien wat meer actie verwacht.

Zoals al eerder vermeld... was er best veel politie. Hier nog een filmpje waar de voorzorgsmaatregelen n.a.v. de gevaarlijke rondvaart op de Hofvijver te zien zijn.
Het mag wat kosten.

 
Voor morgen!!!!

Van meerdere kanten hoor/verneem ik t volgende;

Voor mensen die naar Den Haag gaan of vrienden hebben die gaan,

via onze netwerk met (oud)militairen & politie in verzet de volgende waarschuwing: romeo's zullen zich verkleden als Defend.



Oplossing: omgekeerde vlag op je wang of een ander duidelijk herkenningsteken op je wang!
 
Voor morgen!!!!

Van meerdere kanten hoor/verneem ik t volgende;

Voor mensen die naar Den Haag gaan of vrienden hebben die gaan,

via onze netwerk met (oud)militairen & politie in verzet de volgende waarschuwing: romeo's zullen zich verkleden als Defend.



Oplossing: omgekeerde vlag op je wang of een ander duidelijk herkenningsteken op je wang!
Ik hoor meerdere verhalen, weet niet wat ik ervan moet denken. We gaan het zien.

Ik ga niks op m'n wang doen 😄
 
Ik merk altijd als je een auto inhaalt en je kijkt naar de bestuurder dat ze meestal terug kijken of ze dat aanvoelen.

Als er Nederlanders voorbij rijden met die grote op zijn kop vlag en ik kijk bewust naar de bestuurder kijken sommigen bewust stuurs voor zich uit, een beetje onnatuurlijk. Anderen wijven if steken hun duimpje op.

Buurman Mario kwam vanmiddag op de tuin langs waar ik mijn tuin klaar aan het maken ben voor volgend seizoen. Hij bracht me een behoorlijke plastic zak met blauwe en witte druiven, met de mededeling dat hij volgende week naar Italië moet voor twee begrafenissen in de familie, beiden met een hartaanval. Ik heb zo'n vermoeden, ...
 
1. [v] check! Zo'n 70% cash in winkels. Wordt tegengewerkt, dus voor die paar supermarktinkopen naar
Jumbo/Vomar, want gratis als de rij te lang is. "Koninklijke" AH boycot ik al decennia want
dan betaal ik mee an de taarten van El Grosso Pricesso Amalio en alle andere Elite Parasietuh!
2. [v] check! ...eeeeh wat was deze ook al weer? AAh!! De Boeren .. Ja natuurlijk! Vers komt van boeren!
en van kleine ondernemers (markt, lokaal)
3. [v] check! Al 10+ jaar geleden alle (kabel)abonnementen eruit gedonderd.

Misschien dat punt 4 een nieuwe oplevert ... oooooh .. is grotendeels voor de normies. Gelukkig zijn er daarvan steeds meer aan het wakker worden
 
Middagje duurzaamheidsmarkt met SDG folders op de tafels van de onwetenden.
De boa's werden erbij gehaald omdat we niets mochten uitleggen en flyeren over de agenda achter de global goals. Hoe dan, als het een openbare ruimte is? :unsure:
Maar voor de rest was het een gezellige middag :) en na afloop tientallen flyers minder in de tas.
 
Bij de demonstratie in Middelburg waren we met max ongeveer 30 man denk ik. Beschamend weinig. Teveel mensen moeten nog te ver naar het ravijn voor ze wakker worden vrees ik. Wel hele leuke gesprekken gehad ! En wie weet, zijn er enkele voorbijgangers gaan nadenken🤔
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan