Demonstraties

Ik vertrouw die Mona Keijzer ook niet zonder meer. En die uitspraken die ze indertijd in de Kamer heeft gedaan zijn schokkend. Uiteraard heb ik de petitie wel getekend.
Ook ben ik niet speciaal een fan van Dutch Digger maar er staat wel dag in dag uit goeie info op z'n Telegram en wat mij betreft vecht 'ie voor de goeie kant. Wij moeten 's ophouden met elke keer iedereen weg te zetten en af te fakkelen die niet 100% hetzelfde vertelt als onze mening.
Wat dat betreft had Mike gelijk vanmorgen met het Janet Ossebaard verhaal.
 
Micha Kat was vroeger ook veel rustiger. Die man is al tegen de twintig jaar wakker en bezig met strijden, en is veel verloren. Daar word je op een bepaald punt ook gefrustreerd van waardoor je te fel wordt en fouten gaat maken. Huig Plug is nu net Micha Kat van vroeger. Maar Kat z’n intentie is voor zo ver ik dat kan beoordelen altijd goed geweest. WRgever kreeg ik een slechter gevoel bij destijds.
 
Micha Kat was vroeger ook veel rustiger. Die man is al tegen de twintig jaar wakker en bezig met strijden, en is veel verloren. Daar word je op een bepaald punt ook gefrustreerd van waardoor je te fel wordt en fouten gaat maken. Huig Plug is nu net Micha Kat van vroeger. Maar Kat z’n intentie is voor zo ver ik dat kan beoordelen altijd goed geweest. WRgever kreeg ik een slechter gevoel bij destijds.
Micha strijdt zich kapot. Wouter ook. Don Quichot-syndroom noem ik dat. Ze beseffen niet dat ze het monster blijven voeden.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan