Demonstraties

Parkeerplaats geboekt :)
Mevr Z dacht er eerst over om op de fiets te gaan maar aan die onzalige gedachte heb ik gelukkig een einde kunnen maken:)
Hoe krijgt ze dat verzonnen trouwens, nu weet ik dat fietsen een vrouwen dingetje is maar bij jou thuis vandaan naar Rotjeknor is toch meer dan 5 km dat is toch niet meer aan te fietsen 🤣🤣🤣
 
Maar waar protesteren de studenten tegen? Dat ze slechts 1000 euro compensatie krijgen omdat ze nog onder het leenstelsel vielen. Niet omdat deze overheid ze nu al 2 jaar structureel een oor aannaait. Hopeloos verloren generatie dit, zucht.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Maar waar protesteren de studenten tegen? Dat ze slechts 1000 euro compensatie krijgen omdat ze nog onder het leenstelsel vielen. Niet omdat deze overheid ze nu al 2 jaar structureel een oor aannaait. Hopeloos verloren generatie dit, zucht.

Mike
Precies dat ja🤮
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het heel dom om een andere demo te organiseren op 6 februari. Ik denk ook dat er geen hond op afkomt.

Mike
 
En FvD organiseert hun campagne bijeenkomst morgenmiddag in Maastricht met de hele club... Dus morgen 3 manifestaties tegelijk verspreid door het land...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan