Demonstraties

Deze plaats ik maar even hier

https://www.politie.nl/nieuws/2022/januari/12/00-politie-neemt-stroomstootwapen-in-gebruik.html

Nederland - Het stroomstootwapen behoort sinds begin dit jaar tot de politie-uitrusting. Het is een waardevolle aanvulling op de bestaande geweldsmiddelen van de politie, zegt Janis Tamsma, voorzitter van stuurgroep invoering stroomstootwapen. ‘Er gaat een sterk de-escalerende werking uit van het stroomstootwapen. Dreigen met het wapen is in veel gevallen voldoende voor een succesvolle aanhouding of het afwenden van direct gevaar.’
 
Twitter stikt van de videos van fakkeltochten door Nederland... Ik ga niet alles hier plaatsen, maar ik vind het echt positief!

Klopt, mijn broertje stuurde mij ook foto van optocht in Delft op de markt waren ze daar gestart. 2 agenten kwamen erop af en 1 dame uit de groep heeft ze even haarfijn uitgelegd wat hun rechten waren en hup ze waren weer opgesodemieterd👍👍
 
Gelezen op Verbind Lokaal op Telegram:

[NIET MEER HANDHAAFBAAR]

"Er zijn aankondigingen van protestmarsen en van acties van ondernemers. Tegelijkertijd is er een hoog ziekteverzuim onder politiemensen en handhavers en aangekondigde acties als gevolg van mislukte CAO gesprekken bij de politie. Dit vormt
voor ons een ingewikkelde combinatie"

Het word duidelijk dat we op een kantelpunt zijn.
Het ongenoegen en burgerlijke ongehoorzaamheid is inmiddels te groot aan het worden.

‼️En nu doorzetten en je niet laten verleiden als je weer van alles wat je is afgepakt een klein stukje terug krijgt.‼️

De resultaten van lokale acties worden zichtbaar.

Heel Nederland gaat aankomende woensdag om 19:00 weer de straat op.

Doet jouw gemeente nog niet mee?
Organiseer ook een tocht door jouw gemeente.
Laat weten dat jouw gemeente ook mee doet bij:


Verbind Lokaal op Telegram:
Kies je provincie -> Kies je gemeente en vind gelijkgestemden in jouw eigen woonomgeving
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan