De ziekte van Crohn, en wat nu

Poekie

Administrator
Gisteren spraken wij iemand die o.a. de ziekte van Crohn heeft.

Woensdag gaan we een kopje thee drinken bij deze mensen.

Ik begrijp dat Crohn een chronische ontstekingsziekte van het maag-darmstelsel is.

Hij gaf aan dat ze al gezond eten. Dat dachten wij zelf ook ooit maar we kwamen er achter dat dat nog veel beter kan.

Ze kunnen helaas niet bij de lezing van Mike aanwezig zijn op 29 januari.

Graag adviezen van jullie om aan die man te geven.

Vorige week spraken we iemand die hart problemen heeft en die kan ook al niet 29 januari.

Nou Mike, dan gaan we alvast maar een datum plannen voor een nieuwe lezing in West-Friesland.

Ze staat trouwens wel open voor adviezen. Heb haar een eerdere opname van een lezing van Mike gemaild.

En daar gaat ze op zeker naar luisteren. Want met medicijnen komt ze er ook niet.

 
Poekie,

Hier een zeer informatieve site gemaakt door ednewtreatments, die zichzelf genas van Crohn d.m.v. het sc-dieet:

http://www.newtreatments.org/

Een meer op WAPF geente variant van het sc-dieet is het GAPS-dieet, dus je kunt hem ook verwijzen naar de site van Gerrit:

www.gapsdieet.nl

Mike

 
Quote:
Ze kunnen helaas niet bij de lezing van Mike aanwezig zijn op 29 januari.


Mike is vrijdag 17 februari ook in Heemstede, Noord-holland:

http://www.delezing.nl/agenda/

Misschien is dat een optie voor deze mensen?

 
Erg interessant Evan.... Het werkt als probioticum! Zou het mij verstoppen? :mrgreen:

Mag ik zondag een slokje?

 
Oh, is dat zondag al? Dan zal ik binnenkort even een potje olijfolie ozoneren voor je. Natuurlijk mag je een slokje proberen, maar lekker is het niet hoor :D

 
Ik ben wel een 'lastige' patiënt... :) Heb jij nog iets uit Den-Bosch nodig soms?

Het smaakt zeker naar tuinaarde...

 
Ik heb een recept van iemand die zichzelf lang geleden heeft genezen van Crohn. Ook ken ik een homeopaat die 2 mensen ervan heeft genezen. Essentieel: geen suikers. Tip: 3 weken glutenvrij eten, goede kans dat de darm al flink stuk rustiger zal zijn. Nog een tip, ga eens hameren! ronfonteine.com/hamer.pdf

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.333
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan