De soevereine mens

autumn

New member
De Soevereine mens



Een Niburu-filmpje over hoe de NL-se staat / wetgeving ons als een product neerzet. Interessant verhaal... 5:12 min



&feature=share&mid=546

 
Het was een bijzonder interessante avond.

Wij hebben intussen de eerste stappen gezet.

Mijn man heeft zijn uittreksel uit het geboorteregister gehaald.

En die van mij komt morgen binnen. Woon nl. niet in de gemeente waar ik ben geboren.

Dan gaan we de brieven opstellen om onze naam te claimen.

Er zijn op allebei de avonden 26nov. en 3dec. video opnamen gemaakt.

Ik kom ze nog niet tegen op internet.

Ik heb zelf geluidsopnamen gemaakt.

Zal zo twee links naar Mike mailen.

Als je belangstelling hebt om het te beluisteren kun je Mike een seintje geven dan mailt hij de link wel door.

Wil je dat doen Mike?

Als je op de link klikt kun je de bestanden downloaden en op je computer opslaan.

Is denk ik het handigst om het op deze manier te doen.

 
Ik ben in 2008 in die materie gedoken en filosofisch klopt het wel allemaal, maar in hoeverre je dat in Nederland allemaal kunt afwikkelen is nog onbekend terrein. Heel moedig van de mensen die dit daadwerkelijk doen. Er zitten namelijk nogal wat consequenties aan vast en eenmaal 'vrij man' wordt je niet meer zo snel staatsburger (mocht je dat willen).

Irene:Maus-Gravenhorst heeft het al heel ver geschopt, maar dat is niet onder de Nederlandse wetgeving dus is dat hier en daar anders.

Robert Arthur:Menard is ook al een hele tijd bezig en heeft heel veel ervaring in het tegenkomen van politie etc.

The Anti-Terrorist heeft op YouTube een aantal filmpjes over deze materie en stopt daar ook wel wat humor in.

Al met al zijn er heel veel mensen hiermee bezig omdat ze het allemaal niet meer pikken dat gedoe met de politiek, de bureaucratie en het ontnemen van de mensenrechten.

Ikzelf krijg er teveel negatieve energie van en ben dan ook gestopt met alle samenzweringen te onderzoeken en tegen te gaan. Ik ben nu meer bezig met zaken die me echt energie geven en die ik ook uitstraal (dat merk ik) waardoor ik weer meer contact krijg met anderen.

De mensen die dit avontuur ingaan, moeten echt heel erg goed weten waar ze mee bezig zijn. Doe er even over voor je alles goed begrijpt en welke wegen je exact moet bewandelen zodat je een plan van aanpak hebt. Zonder een spiritueel doel heeft het geen zin, want je moet echt overtuigd zijn dat je dit wilt.

 
Quote:
Er zitten namelijk nogal wat consequenties aan vast en eenmaal 'vrij man' wordt je niet meer zo snel staatsburger (mocht je dat willen).


Als je vrij mens bent van vlees en bloed blijf je ook 'eigenaar' van de natuurlijke persoon en die natuurlijke persoon is de staatsburger.

Wij gaan dit niet aan omdat we perse willen schoppen tegen de overheid en alles wat daarmee samenhangt.

Wij gaan er ook niet negatief mee om.

Alleen als er zich positieve mogelijkheden voordoen die je als vrij mens kunt benutten en als natuurlijk (staatsburger) persoon niet dan is dat een voordeel. En wat die voordelen zijn zal blijken.

Luca van Dinter is een integer mens, ondanks dat hij een jurist is. :?

Jij noemt een paar namen op. Zijn dat mensen uit Amerika/Canada. Daar gelden andere wetgevingen dan in Europa, dus ook andere regels.

En het is niet zo dat als je vrij mens bent dat je dan van God los kan. Je hebt evengoed met regelgeving te maken.

Als ik jou was zou ik toch die bestanden eens luisteren. Dan wordt er heel veel duidelijk.

En aan de hand daarvan kun je dan een besluit nemen.

Je hoeft er helemaal geen negatieve energie van te krijgen.

 
Quote:
Ik heb zelf geluidsopnamen gemaakt.

Zal zo twee links naar Mike mailen.

Als je belangstelling hebt om het te beluisteren kun je Mike een seintje geven dan mailt hij de link wel door.

Wil je dat doen Mike?


Voor wie belangstelling heeft, email mij op westonprice.nl@gmail.com, dan stuur ik je de geluidsbestanden door.

Mike

 
Hier een brief aan Bea.

Bekeken uit het oogpunt van de soevereine mens.

Een kwinkslag op zijn tijd..... Wij vonden de brief iig geniaal:

http://www.anarchiel.com/display/beste_bea

Ook de commentaren zijn de moeite waard om te lezen.

Hoewel luchtig geschreven geeft het (jammer genoeg) precies weer hoe we er nu voorstaan.

 
http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2337:niburu-tv-de-soevereine-mens-stap-3&catid=51:niburutv&Itemid=67

 
Evan,

Ben jijzelf hier ook mee bezig.

Wij iig wel, we komen als het goed is binnenkort in de Spits met een gezamenlijke advertentie.

 
ik ben hier ook erg in geinteresseerd en van plan stap 1 te gaan doen.

 
Poekie,

Nee, ik ben er (nog) niet mee bezig. Ik weet ook niet of ik het wel ga doen.

Ik zal me er eerst verder in moeten verdiepen.

Evan

 
Wat maakt het uit, of je naam in hoofdletters of kleine letters is gespeld op je belastingaanslag of verkeersboete?

Betalen moet je toch?

 
Gisteravond ben ik eens bij een lezing over de soevereine mens geweest. Dit is wel heel erg interessant!

@ Poekie,

Ik ben benieuwd bij welke stap je nu bent. Ik ben ook benieuwd of je misschien nadelen bent tegen gekomen voor het claimen van je naam en soevereiniteit.

Quote:
Wat maakt het uit, of je naam in hoofdletters of kleine letters is gespeld op je belastingaanslag of verkeersboete?

Betalen moet je toch?


Nee, dat hoeft dan niet meer per se. Als je tijd hebt, kijk dan deze video, dan wordt het een stuk duidelijker. &feature=player_embedded

 
Evan,

Heel interessant he, dit alles?

Op koninginnedag (hoe ironisch) zijn de 6 weken om nadat we in de Spits hebben gestaan met een advertentie.

Dan hebben we officieel onze naam geclaimd. We staan ook op de site vermeldt van ikclaimmijnnaam.nl

Dan gaat de brief eruit om onze soevereiniteit te regelen.

Dat zal ca. 1/2 juni een feit zijn.

Wij zijn geen nadelen tegengekomen.

Alleen op onze eerste brief naar de gemeente kregen we maar geen antwoord.

Ze stuurden gewoon geen bericht want het was de dag na inlevering al geregeld.

Dus daar moet je misschien wel bovenop zitten.

Verder doen wij dit niet om boetes te ontduiken hoor, je moet je evengoed wel aan de regels (in redelijkheid) houden, vinden wij.

Alleen als je via de belasting aanslagen bij gaat dragen aan oorlogsgelden dan wordt het een ander verhaal.

Daar willen we niet aan mee betalen.

 
Ik was afgelopen dinsdag op een lezing van Johan Oldekamp. Hij is ook zijn soevereiniteit aan het claimen. Ik vind het altijd prachtig hoe hij over dit soort dingen kan vertellen.

Hij vertelde ook dat Frank colaris (van de vrije energie) pas het spelletje heeft omgedraaid en de politie een boete heeft gegeven omdat ze hem staande hielden en volgens mij ook aanraakten.

En het leuke is, hij heeft het geld nog op zijn rekening gestort gekregen ook! Dat vind ik nou humor :lol:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan