De relatie tussen mensen en varkens

Ja vond ze eerst wel wat leuke onderwerpen hebben, maar over zulke onderwerpen kan je weer zien hoe pro farmaceutisch ze zijn of erg beinvloed zijn.

Het kwaad en zulke bedrijven houden lang vol, maar ze hebben allang verloren ;)

 
Jordy He hoe weet je dat Mike?
Ik heb ook eens op een site ergens op gereageerd en ik werd flink ondergekotst. Wat pluizen liet zien dat er een paar mensen waren die overal op reageerden met vaak de zelfde teksten. Ik heb gevraagd of ze voor bedrijf x werkten, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Voor mij was het duidelijk, het waren slimme reacties waar niet van te winnen valt. En wie zegt onder hoeveel accounts ze reageren?

 
Tros radar lijkt heel leuk is zeer overtuigend. Tot het een keer ging over een onderwerp waar ik meer van wist. Dus ik kijk het niet meer, want de info is niet te vertrouwen.

 
Best triest zeg dan Naief dat ze ten koste van alles mensen proberen te misleiden.
Wat dat betreft gaat het letterlijk over lijken.

Mike hahah en nooit je rug omkeren naar een vegetarier :p
They are just like snakes.........oeps.

 
Ongelofelijk Mike dat jij zo lang Vegetariër bent geweest XD

En de presentatrice is een vegetarier. Never trust a vegetarian!

Mike
geweldig :D

 
Ik maakte natuurlijk een geintje over die vegetariers. Zelf ben ik 19 jaar vegi geweest. Enkele vegetariers of veganisten die ik erg hoog heb zitten:

Gary Null
Mike Adams
David Wolfe

en...

Phil Valentine! Meer over Valentine's eetgewoontes later en waarom hij hiervoor kiest en wat ik daarvan vind. Nu ontbreekt me de tijd hiervoor.

Mike

 
Phil Valentine! Meer over Valentine's eetgewoontes later en waarom hij hiervoor kiest en wat ik daarvan vind. Nu ontbreekt me de tijd hiervoor.

Ben benieuwd wat zijn beweegredenen zijn Mike.

 
Hiermee neemt mijn geloofwaardigheid in Phil Valentine wel wat af.

Er bestaan ook best aardige vegetariërs :mrgreen:

 
Het is zeker spijtig dat Phil geen vlees wil eten, van wat ik tot nu toe heb begrepen, omdat hij geen dode materie tot zich wil nemen ofzo, maar om daarmee alles wat hij zegt in twijfel te trekken lijkt mee een beetje overdreven. Jammer is het wel, was mooi geweest als hij lekker wapf was geweest.

 
Phil Valentine spreekt om de wereld te veranderen door mensen van bepaalde zaken bewust te make. wanneer hij nu daadwerkelijk veggie zou zijn ,dan wil ik wel weten of hij deze eetwijze ook promoot want daarmee zal hij dan ook er naartoe streven dat zoveel mogelijk mensen veggie gaan eten. Nou, dat kan nogal wat betekenen voor de beschikbaarheid van voeldoende voedsel voor de mensheid.
Toch maar even afwachten??
ad
 
Ik ben benieuwd. Op zijn facebookpagina staat de volgende tekst:

GREETINGS ONCE AGAIN TO OUR WIVES, MOTHERS, GRANDMOTHERS, SISTERS, DAUGHTERS, AUNTS:

A HEALTH AND WELLNESS OPPORTUNITY!!!

March is the time to assert your beloved feminine nurturing energies by raising your family's *Health-Consciousness* to a higher vibration. Spring is upon the horizon. The warmer months are approaching. Time to get them thinking about eating more fresh, raw, organic fruits and vegetables; to get more sunshine, exercise, and enhance their higher nutritional intake with JUICE PLUS+.
With Juice Plus+ they would be getting a combination of 15 pesticide-free, non-GMO FRUITS AND VEGETABLES with 2 gluten-free grains in capsuled form each day!!! And if you decide to get the "BERRY BLEND", the combination increases to 23 pesticide-free, non-GMO FRUITS, VEGETABLES and BERRIES with 2 gluten-free grains!!! Imagine ALL these fruits, vegetables and berries for about $1.75 A DAY!!! And keep this in mind - *JUICE PLUS+ IN *NOT* A VITAMIN (DRUG)!! JUICE PLUS+ IS 100% *FOOD* IN "COLD-DEHYDRATED" CAPSULIZED FORM - WITH 99% OF ITS NUTRITIONAL ENZYMES INTACT!!!
Remember, for every parent or guardian who purchases Juice Plus+, I will sponsor a child of their choice to receive Juice Plus+ FREE for up 3 YEARS!!!
WIVES, MOTHERS, GRANDMOTHERS, SISTERS, DAUGHTERS, AUNTS...PARENTS... take advantage of this generous offer to assist in the betterment of your beloved family's health and well-being.
For further information - or to check the 24 clinical health studies performed on Juice Plus+ (athletes included), please log on to: http://www.rethinkjuiceplus.com/ or to join our Children's health Study program, please call all 800.847.1291
Love, Light and exceptional Health to you all...!!!

https://www.facebook.com/permalink.php?id=140570679305596&story_fbid=337485639631971]facebook Phil

 
Ik zie dat de verwachtingen inmiddels hoog gespannen zijn! OK, komt-ie:

Ik bracht het vanochtend pas naar buiten, omdat ik eerst vond dat Phil Valentine serieus moest worden genomen vanwege zijn filosofieen en metafysica, maar al een tijdje ben ik op de hoogte van het feit dat hij niet alleen een vegetarier is, maar zelfs een veganist en ook nog eens van de rauwe, fruitarische soort! Ik heb dit o.a. afgeleid van CLrVPoDPjlk[/MEDIA]]deze lezing, rond 1:27:30, tot iets over 1:29:00.

Valentine spreekt daar over de volgende tekst uit Genesis 1:29 en 1:30, in het Oude Testament:

29 Ook zei God: ‘Hierbij geef ik jullie alle zaaddragende planten en alle vruchtbomen op de aarde; dat zal jullie voedsel zijn.
29 En God zeide: Ziet, Ik heb u al het zaadzaaiende kruid gegeven, dat op de ganse aarde is, en alle geboomte, waarin zaadzaaiende boomvrucht is; het zij u tot spijs!
30 Aan de dieren die in het wild leven, aan de vogels van de hemel en aan de levende wezens die op de aarde rondkruipen, geef ik de groene planten tot voedsel.’ En zo gebeurde het.

Binnen het christendom zien we ook een afsplitsing van vegetariers, die zich baseren op deze tekst. Aanhangers van het Nieuwe Testament zijn echter weer van mening dat de mens wel vlees moet eten.

Wat mij opvalt is dat Valentine in deze en andere lezingen er alles aan doet om zijn luisteraars ervan te overtuigen dat de Bijbel allerlei verdraaiingen en omkeringen bevat, maar op dit punt de Bijbel ineens zeer letterlijk neemt!

Helemaal aan het eind van zijn boek The Wounded Womb komt er een soort van 'gebed van de vrouw'. Daarin staat het volgende:

I do not kill animated creatures for food; I am a Vegetarian-Fruitarian by my true nature, and I endeavor to limit the so-called civilized ritual of cooking, for as a daughter of life, my food must be ALIVE ... Life comes only from Life ... Life gives only unto Itself ...

Waar baseert hij zich op? Zijn metafysische verklaring luidt ongeveer als volgt:

De mens is afkomstig uit de hemel, we zijn gemaakt uit 'sterrenstof'. Als zodanig waren we eerst pure lichtenergie en lang geleden werden we een soort tussenvorm tussen immateriele lichtenergie en aardse materie. Omdat we nog heel duidelijk dat licht in ons droegen en dus nog een zeer hoge trilling hadden, konden we zijn wie we maar wilden, wat we maar wilden en waar we maar wilden. We waren onsterfelijk en konden ervoor kiezen om een sterfelijke materiele beleving te hebben, in welke vorm we ook maar wilden, gewoon om het eens te hebben ervaren. We voedden ons met pure lichtenergie van de zon, maar konden er ook voor kiezen om daarnaast materiele voeding tot ons te nemen. De meest pure materiele afspiegeling van gematerialiseerde lichtenergie als voeding waren planten, omdat deze zonder spijsverteringsstelsel zonlicht kunnen opslaan (fotosynthese).

Alle religies en heilige geschriften spreken van 'gevallen engelen'. Het verhaal van Atlantis en Mu spreekt wat dat betreft boekdelen. We hadden een zeer hoge trilling, maar als gevolg van een materiele beleving en het daarmee gepaard gaande ego-bewustzijn en vrije wil konden we ervoor kiezen om ons hoge creatiepotentieel zowel positief als negatief in te zetten. Een afsplitsing van deze samenleving koos ervoor om te ervaren hoe het is om materie, ego en kwaad te omarmen. Door misleiding (inspelen op andermans ego) wisten zij een steeds grotere groep mensen aan zich te binden. Hierdoor ontstond een negatief krachtveld, dat steeds meer aasnsluiting vond bij materiele duisternis, tegenover immaterieel licht. Letterlijk gevallen engelen dus, 'afvalligen' van God, van de Hemel! Dit vormde uiteindelijk de basis van de huidige machtselite achter de schermen. David Icke zou dus wel eens gelijk kunnen hebben als hij stelt dat dit 'interdimensionalen' zijn, die zelfs het vermogen bezitten om te 'shape-shiften', van gedaante te veranderen, omdat zij het spel van moleculaire frequentiebeheersing nog beheersen (oude, overgeleverde kennis van weleer, die men nu egoistisch voor zichzelf houdt en tegen de mensheid inzet i.p.v. voor de mensheid).

Doordat we gaandeweg steeds meer de energie van deze 'gevallen engelen' zijn gaan aannemen en dus alsmaar verder weg gingen van het licht en steeds meer naar de magnetische aarde de materie in werden getrokken, verlaagde onze trilling zich alsmaar meer. Onderdeel van deze lage, aardse trilling is dat we afhankelijk werden van het parasitaire voedingsprincipe, waarbij er altijd iets moet sterven, opdat wij kunnen leven. We konden ons niet langer meer voeden met pure lichtenergie. Eerst losten we dit op door planten te eten, omdat dit geen bewegende wezens zijn en planten zoals gezegd lichtenergie in zich op kunnen slaan zonder spijsvertering in hun groene vloeistof (chlorofyl). Gaandeweg verlaagde onze trilling zich alsmaar meer en zijn we ook bewegende wezens (dieren) gaan eten, zeker in de meest noordelijk gelegen, koude (ijstijd)gebieden, het domein van de Nordische, blanke mens.

Onze interdimensionale elite van 'gevallen engelen' is nog steeds een tussenvorm en zij voeden zich behalve met materiele voeding ook met immateriele energie, alleen is dit nauwelijks nog lichtenergie maar ons lage bewustzijn. Door ons voortdurend in een laag bewustzijn te houden op basis van angst en onwetendheid parasiteren ze op onze negativiteit en duisternis. Zij zullen er alles aan doen om te voorkomen dat we massaal letterlijk en figuurlijk 'verlicht' raken, want dan vormen wij geen voedingsbodem meer voor hen! Als dit gebeurt, dan zal onze trilling opnieuw hoger worden en zullen we uiteindelijk niet meer hoeven te parasiteren op andere levensvormen en weer kunnen leven van puur licht. We kunnen dan weer een brug slaan tussen materie en immaterie of zelfs ophouden met materieel te zijn en volledig opgaan in het licht (God).

Dat is zo'n beetje de redenatie. Valentine parasiteert om deze reden op planten, als zijnde een hogere materiele uiting van God. Hij erkent dat we niet langer meer kunnen leven van pure lichtenergie en kiest datgene wat het dichtst op deze aarde in de buurt komt: het gevangen licht in planten, teneinde zijn aardse trilling te verhogen en zich niet te 'verlagen' tot de consumptie van vlees of zuivel. Op zich een nobel streven, maar ik heb nu meerdere lezingen van hem gezien en heb meermaals moeten constateren dat hij veelvuldig lijdt aan verkoudheden. Hij beschikt weliswaar over een zeer grote kennis, maar vergeet regelmatig namen en moet dan terugvallen op zijn publiek of zijn aantekeningen om hem te helpen. Ik ben best bereid om met hem mee te gaan dat we eigenlijk niet op bewegende organismes horen te parasiteren, omdat onze oorspronkelijke trilling aanzienlijk is verlaagd, maar het is helaas wel de keiharde, aardse realiteit.

Ik heb veel respect voor wat Valentine op vele gebieden te melden heeft, maar ik ben van mening dat hij wat voedsel betreft een ernstige inschattingsfout maakt. Het is waar dat plantaardige voeding de hogere chakra's (lichtenergie) voedt, maar de keerzijde is dat het de LAGERE, aardse chakra's zijn die ons vruchtbaarheid en voortplantingsvermogen geven. Eenzijdig je hogere chakra's voeden bewerkstelligt in deze aardse realiteit het uitsterven van de mens, de hoogste creatie van God! Wellicht dat het Oude Testament spreekt over de oorspronkelijke tussenvorm tussen hemel en aarde die we ooit waren en het Nieuwe Testament over onze huidige vorm (lagere trilling). Hoe dan ook is dit onze realiteit geworden. Noem het devolutie i.p.v. evolutie, maar de feiten zijn de feiten en daar kan ook Phil Valentine niet omheen. Dit ontkennen en negeren doe je op eigen risico!

Een oplettende lezer attendeerde mij op een debat dat ooit heeft plaatsgevonden tussen Sally Fallon van de Amerikaanse WAPF en Phil Valentine:

http://www.blackpowerproductions.co...Debate-Vegetarianism-vs-Carnivorism-3-CDS-220

Dat lijkt me spannend en zeer leerzaam vuurwerk! Ik heb deze CD's (nog) niet gehoord, maar ik sta nu al, als het om voeding gaat, aan de kant van Sally!

Ben benieuwd wat jullie van dit alles vinden.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.803
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan